Sommaräventyr del I

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Sommarlovet hade tagit sin början och Camilla njöt i fulla drag. Två veckor av fullständig frihet, sedan började sommarjobbet på den lokala Konsum-butiken. Hon kom att tänka på den snygge, vältränade Christian som också skulle jobba där och en ilning gick genom hennes kropp, ner till könet. Men än sålänge var Christian nere i Danmark hos släktingar, så Camilla fick roa sig med andra pojkar och män tills dess.
Camillas vän Maja hade undrat om Camilla ville hänga med en helg till en jättemysig camping som låg några mil bort. Majas styvpappa Janne skulle dit och ville ha Maja med sig. Camilla visste att hennes kompis knullade sin styvfar i smyg, hon hade sett dem en gång när hon sovit över. Detta hade hon dock inte berättat för Maja, utan betedde sig som vanligt nästa dag. Camilla ville förstås följa med på campingturen, hon såg sin chans att få den läckre Janne på fall.
På fredagmorgon kom Maja och Janne och hämtade Camilla. Janne hade bilen packad med mat och nödvändigheter och på släp bakom bilen hade han husvagnen. Den var ganska ny och Camilla tyckte att den kanske var lite väl stor för en familj på tre personer. Men men, har man råd så har man. Hon vinkade adjö till föräldrarna och så bar det iväg.
Efter ungefär två timmar, var de frammme vid campingen. Camilla hade under bilturen bestämt sig för att prata med Maja, innan hon satte planen i verket. Hon ville inte förlora en vän för ett litet knull. När de fått allt på plats, föreslog Camilla att de skulle ta ett bad tillsammans. Janne avstod, han skulle ta sig en lur innan lunch. Det passade bara Camillas planer och drog med sig Maja. Stranden var helt tom, så Maja och Camilla slängde av sig kläderna och sprang näck i sjön. Camilla betraktade i smyg Majas smala, smärta kropp. Hennes fasta bröst gungade lite där hon sprang och hon hade, till Camillas förvåning, rakat sig helt mellan benen. Det värkte underligt i Camillas underliv när hon tänkte på hur Janne skulle slicka Majas rakade kön. Utan att Camilla själv visste det, smygkikade även Maja på henne när de badade. Hon beundrade Camillas stora härliga tuttar och hennes kurviga kropp. En liten tofs mellan Camillas ben som var det enda som var kvar av hennes könshår, fick det att ila i Majas fitta. De vaskade sig lite i det kalla vattnet och sprang sedan upp på stranden och värmde sig i solen.
- Det verkar inte var mycket folk här, anmärkte Camilla.
- Nej, Janne sa att det nästan bara var vi här den här helgen.
- Vad skönt, då kan vi bada nakna hela helgen.
Maja log.
- Mmm, men vi får nog passa oss lite, det finns ett killgäng från Norge här också.
- Men de störs väl inte att se oss nakna? Jag blir i alla fall inte ledsen om de tittar.
Camilla log pillemariskt mot Maja som besvarade leendet.
Men nu tyckte Camilla att det var dags att komma in på allvaret.
- Hördu, det är en sak...
- Vad?
- Hur är det mellan din mamma och Janne?
- Det är väl bra... Hurså?
Camilla insåg snabbt att det var bäst att vara rak ändå.
- Jag vet att du och Janne knullar med varandra.
Maja blev tokröd i ansiktet och var på väg att gå, men Camilla tog tag i hennes arm.
- Nej! Jag menade inte så! Jag bara undrade hur allvarligt det är? Jag skulle nämligen också vilja prova på att ligga med en äldre kille.
Maja stirrade på Camilla, sedan insåg hon att hon menade allvar.
- Ähm... Alltså... Du vill alltså knulla med Janne?
- Ja...
- Det kan du väl... Jag är inet kär i honom eller så, tycker bara att det är tändande att knulla mammas kille. Men allvarligt talat, så har jag tröttnat lite på honom. Jag vill nog hellre prova på något yngre.
- Som till exempel, ett pojkgäng från Norge?
Maja och Camilla log och brast ut i ett samfälligt skratt.
De låg där ett tag och diskuterade killar, sommarjobb och allt som fanns mellan himmel och jord. Precis som ett par tonårstjejer ska göra. De avbröts av att Janne kom ner på stranden och ropade att de skulle komma upp och äta korv. Maja och Camilla tittade på varandra ocg bröt sedan ihop i skrattparoxysmer. Janne skakade leende på huvudet och återvände sedan upp till husvagnen med ett växande stånd i byxorna. Den där Camilla var verkligen läcker. Undrar hur det skulle kännas med henne på kuken. Hon verkade ganska erfaren, så man skulle nog få sig ett ordentligt knull om man försökte. Inte verkade hon särskilt svår att få omkull heller.
Efter maten föreslog Janne att de skulle gå och spela minigolf på campingens bana och tjejerna var på. Alla tre var inbitna minigolfare och de glömde helt bort tiden och spelade omgång på omgång. Plötsligt insåg Janne att klockan var mycket och att det var hög tid för att äta middag. Trion återvände till husvagnen och lagade tillsammans en middag som mättade ordentligt. Efter ett par timmar av diskande och slappande ville tjejerna gå och bada och denna gång hängde Janne på. Vattnet var nu uppvärmt och härligt att bada i, så tjejerna slängde av sig allt de hade och kastade sig i. Janne tog det lite lugnare, klädde av sig och gick i vattnet. Han gick ner till midjan, så att hans stånd doldes av det mörka vattnet och kallade till sig flickorna. Camilla spanade in hans, för åldern, ovanligt läckra kropp. Den kunde lika gärna tillhöra en 25-åring och hans gråsprängda skäggstubb och charmiga leende gjorde inte saken bättre.
- Hörni, vad sägs om att simma ut till flytbryggan därute?
Janne han inte mer än peka så simmade flickorna iväg. Men det gick ingen nöd på honom, med ett par tre kraftiga simtag så var han ikapp och snart förbi. Han satt anfådd och leende på kanten när flickorna pustande satte händerna i bryggan. Plötsligt hörde de stoj och stim nere vid stranden och en blick ditåt förtäljde att de norska killarna hade hittat dit. Maja erbjöd sig att simma tillbaka och ta vara på kläderna som låg på stranden och med en blink till Camilla, simmade hon iväg. Janne och Camilla såg efter henne och sedan på varandra. Camilla anade att det var nog inte bara kläderna som drog Maja till stranden, utan även killarna. Camilla hoppade upp på bryggan och strcäkte på sig som en katt i det ljuset från den nedgående solen. Janne lade sig på sidan bredvid henne och studerade hennes kurviga kropp. Han kände kuken växa alltmedan han tittade på henne. Så slog Camilla plötsligt upp ögonen och mötte hans blick. Janne böjde sig ner och kysste hennes mjuka läppar och Camilla besvarade kyssen innerligt. Han lade en hand på hennes stora bröst och lekte med bröstvårtan. Sakta började han kyssa ner längs henne hals och ner på brösten. Han sög sakta på varje bröstvårta, en i taget och flämtningarna från Camilla eggade honom. Han lekte ett tag med hennes bröst och fortsatte sedan ner på hennes mage. Han kysste hennes venusberg och hennes innanlår. Hela Camillas kropp darrade av kåthet och hon var nära att skrika åt Janne att knulla henne. När han sakta förde in ett finger i hennes plaskvåta fitta gnydde hon till och bet sig i läppen. Han tryckte fingret på g-punkten i pulserande tag, samtidigt som han slickade hennes svullna klitoris. Camilla flämtade och gnydde nu allt vildare. Han tänkte att det här var en tjej som visste hur man njöt, men hon gjorde det nog lite för högt för att göra det på en flytbrygga med en hög pojkar bara 70 meter bort. Han viskade att det kanske var bäst att ta sig till husvagnen istället. Hon nickade till svar och de hoppade i och simmade iland. De gick snabbt upp till husvagnen och han knappt få igen dörren innan de började kyssas som galningar. De slängde sig ner på den utfällda dubbelsängen och Janne fortsatte behandlingen han påbörjat ute på bryggan. Efter ett par minuter av intensivt slickande och pullande kom Camilla. Hennes lilla fitta kramade åt Jannes finger så hårt att han hade svårt att dra ut det och hon skrek ut den i form av hans namn.
- JANNE!!!
Hon sjönk ihop på sängen, men återhämtade sig snart.
- Nu ska du få samma underbar behandling.
Janne log och lade sig på sängen. Camilla tog hans stora kuk i handen, runkade den lite lätt och slickade på det blåröda ollonet. En droppe försats letade sig ut och Camilla sög ivrigt i sig den salta saften. Hon skiftade mellan att suga och slicka på ollonet, leka med ollonkanten och strängen under kuken och att ta hela kuken så långt in hon kunde. Janne njöt i fulla drag av behandlingen och av tanken på att en liten tonåring sög av honom med en sån iver. Han ville inte komma än, så när han kände att de tryckte på, stoppade han Camillas ivriga sugande.
- Jag vill ta dig.
Camilla lade sig ivrigt på rygg och skrevade med benen och visade på sin välansade fitta. Men Janne skakade på huvudet.
- Bakifrån. Jag vill ta dig hårt bakifrån i din lilla trånga fitta.
Camilla ställde sig på alla fyra och stönade när Janne förde in sin grova lem i hennes trånga fittöppning. Det var något hon var stolt över, att hon var såpass trång. Hur stor eller liten hennes älskares penis var, kunde han alltid njuta i fulla drag av henne, eftersom hon var så anpassningsbar. Janne njöt av hur hennes fitta slöt åt hans mandom och hur hennes fittsafter rann över hans kön. Han masserade hennes skinkor, medan han sakta knullade henne. Han tittade ner på hennes rumpa och på henne anus. Han hade alltid fantiserat om analsex, men både Maja och hennes mor och hans tidigare älskarinnor, hade varit emot det. Han undrade hur Camilla var ställd till den frågan, hon såg ju jävligt kåt ut. Men först koncentrerade han sig på det lilla fitthålet. Hans juck accelererade sakta men säkert och snart var han i full gång. Camilla verkade njuta lika mycket som han av doggy-style och ropade hela tiden hans namn.
- Åh! Åh, Janne! Åh, åh! Janne!! Ta mig, Janne! Ta mig hårt! Smiska mig, Janne! Smiska mig, snälla!
Janne smällde till henne på ena skinkan och lämnade ett rött märke. Camilla skrek till och stönade än värre. Han slog till en gång till och fick samma reaktion. Flickan var en dröm. Janne tyckte om att var dominant och den här lilla tjejen gillade att bli dominerad. Hon till och med bad om det. Maja ville hellre ha lite mer jämställt, men Camilla... Janne hade inte kunnat drömma om något bättre. En kåt tonårsslyna som ville bli smiskad och bli tagen bakifrån. Då kanske hon också vill... Janne drog ut kuken ur Camillas fitta och satte ollonet mot hennes lilla rövhål. Camilla flämtade till och Janne väntade. Så kände han att hon tryckte sig mot honom. Herregud, hon vill bli tagen i röven! Som en svar på Jannes tankar sa Camilla:
- Ta mig i alla hål, Janne. Men ta det lugnt..
Janne började massera Camillas anus med ett finger, värmde upp henne lite för vad som komma skulle. Hålet vidgades och Jannes satt åter dit ollonet. Sakta tryckte han in sin hårda kuk till roten. Camilla njöt som bara den och tryckte på hon också. Janne började röra sig fram och tillbaka, sakta till en början, men snabbare och snabbare. Camilla stönade och gnydde. Han smiskade till henne igen. Camilla gnydde till och flämtade:
- Ja, mera...
Janne knullade hennes lilla rövhål snabbare och snabbare. Camilla började smeka sig själv och flämtade, stönade och gnydde.
- Snart kommer jag, Janne! Snart!
Janne kände att han själv inte var långt borta. Camillas trånga stjärt klämde åt hans ollon så skönt att han var nära att sprängas. Och det gjorde han. Samtidigt som Camilla skrek ut den största orgasmen någonsin klämde hennes röv åt hans kuk så hårt att han kom i stora floder. Han pumpade ut strålarna i henne rumpa och föll sedan ihop. De låg och flämtade länge innan de till slut somnade. Alldeles innan John Blund tog henne, undrade Camilla för sig själv, hur Maja hade det med norrmännen.
Men det, kära läsare, blir nästa kapitel.:love:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm mig Janne... du frk. Stygg
(...jag Tarzan, du... Jane...[förtydlingande])
du den historian visste att den gjorde det grumligt i huvudet å trångt i badshortsen...
snyyyggt jobbat!

Smisk! känslan som sitter i

M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Fröken Stygg-
Du har då en hel del sköna fantasier du med... Uppkåtande läsning av högsta rang.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag väntar på der 2 av denne storry, ble kåt och var tvungen å runka av mig:p:D

Kåt runkare

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man