Jag tycker att det är bäst när jag ser lite lagom mycket och får ana mej till resten. Explicit nakenhet - in my face - kan nästan få en avtändande inverkan och ibland blir jag irriterad.
* ex. som jag i och för sej aldrig upplevt vore - en tjej på cafébordet bredvid som med en menande blick särar på knäna och visar upp en troslös fitta....... ja men för f-n, inte rakt i mitt kaffe!
Betydligt mer uppskattar jag istället, som jag dessutom upplevt:
* kvinnlig hantverkare på firman som kör på i lagom tajt t-shirt med bh under och blottar linningen till stringtrosor när hon böjer sej framåt.
* har en softspot för välutbildade/skärpta kvinnor - en ruskigt läcker kvinnlig bolagsjurist i 35 år åldern på företaget jag jobbade då, som har en lite kortare kjol som glider upp på stolen och blottar snyggt mönstrade stay-ups med strumpeband.
* i mitt nuvarande jobb som taxichaufför hade jag även i år på försommaren nystudentade tjejer i 18-20 års åldern, Timotej-tjej varning, lätt vitvins och ciderrusiga, i fina ljusa sommarklänningar som både visar kavaljergången och små fina troslinningar.
* den lite tuffare nystudentade tjejen som kör rockspåret i stället - mycket välformad solstekt tjejkropp och ljuvliga små fasta bröst klädd i tajta fransiga jeans, endast brynja under den lite ryggkorta patinerade skinnjackan. (min personliga favorit!!)
Runkbart så det förslår......... / I