Vad sover ni i för snyggt? Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
P pantyman Medlem Kön Man 17 november 2005 #1 Vad sover ni i för snyggt? Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
P pantyman Medlem Kön Man 17 november 2005 #2 själv sover jag oftast i lösa satinboxer Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
skalman1 Medlem Ålder 37 Kön Man 18 november 2005 #8 Naken Mat och sovklockan är inte det enda som fins i skalet
redheaded_girl - so long suckers Medlem Ålder 43 Kön Kvinna 18 november 2005 #12 naken Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
mats_ Medlem Kön Man 18 november 2005 #14 Naken ibland, men för det mesta i "kals". "Tar saken i egna händer och drar en slutsats"
J jerk90 [ålder] Gäst 18 november 2005 #15 Naken! det är underbart. brukar torka upp kvällens sats me kallingarna så dom är inte så fräscha att sova i.
Naken! det är underbart. brukar torka upp kvällens sats me kallingarna så dom är inte så fräscha att sova i.
G galen Medlem Kön Man 19 november 2005 #18 Naken är det enda rätta. för mig iallafall Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
Naken är det enda rätta. för mig iallafall Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
P playahead Ny medlem Kön Man 19 november 2005 #19 Har alltid sovit naken men har börjat få utlösning i sömnen nu så det får bli med boxerkalsonger nu. Bättre att klegga ner kalsongerna än täcket.
Har alltid sovit naken men har börjat få utlösning i sömnen nu så det får bli med boxerkalsonger nu. Bättre att klegga ner kalsongerna än täcket.
T Tilda Medlem Kön Kvinna 19 november 2005 #20 Naken under ett varmt skönt täcke är det allra skönaste!