SPÄNNANDE: onanera med kompis!

sep

Medlem
Kön
Man
Har själv aldrig onanerat med en eller flera kompisar, men vet att många har gjort det efter att läst enkäterna på forumet.

Ni som har gjort det, hur har det / brukar det gått till? Vem tog upp det, tittades det på porr? Vad hände när någon/båda får orgasm? Hur känns det? Det vore intressant att veta -

Ni som är tjejer, svara gärna ni också... Klart intressant att veta

...
don't bust that nut just yet

runknizze

Medlem
Kön
Man
Jag har varit med om det en gång. Men det var inte så konstigt. Tyckte inte jag i alla fall. Jag vet inte vem det var som kom på att vi skulle titta på en P-rulle, men det gjorde vi och sen så satt vi där i en varsin fotälj och en soffa. Vi var 3st. Har inte pratats något mer om det...

sunkrunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Har gjort det ett antal gånger.
dem gångerna vi gjorde det var vi i 12-13 år åldern, sov över oss varandra o började runka mer en så var det itne :p

el gardo

Medlem
Kön
Man
svårt att beskriva, du borde prova. men jag kan säga att jag inte gjort det med någon av mina kompisar utan med en speciell runkkompis. Du borde skaffa en du med, eller flera. Jag är ute efter att hitta fler.

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Jag och en polare brukade runka ihop när vi var runt 14-16 år.
Är väl ganska vanligt i den där åldern kan jag tänka...

När det hände första gången hade han precis frågat mig om jag hade börjat spruta.
Nån dag efter det satt vi o kollade på film och min kompis fick stånd.
Han frågade mig om det var ok att han runkade.
Jag hade inget emot det så plötsligt satt vi där båda två med våra hårda kukar i vädret.
Det blev många härliga runkstunder tillsammans med tjej och porrsnack.
Vi runkade aldrig varandra men jag kan säga att det var jävligt uppkåtande att se en annan kille runka trots att jag är hetero. Kan sakna våra runkstunder ibland...

Kom igen! Nu vill vi höra mer historier!!

catja

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jo det händer nog. Jag om min kompis onanerar tillsammans ibland när vi har varit ute. Ofta är vi lite berusade och det har blivit allt mer avancerat även om vi bara tittar på varandra och känner varandra på brösten.

G

Guest

Gäst
uj uj uj... nu måste jag säga som Doc "berätta mer!". Det där låter ju otroligt skönt och mysigt catja ;)

-------------------------------------
Herregud det är ju hur skönt som helst att runka!

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
För en massa år sedan var jag hemma hos en god vän, medan hans fru var ute på stan med sina vänner. Vi satt och drack en del öl och tittade på TV. Plötsligt berättade min kompis att han hade köpt alla ”Tecken” filmerna (Dansk porrfilm 70 tal), så vi började titta. Plötsligt sa han att han var tvungen att gå in i andra rummet, men jag sa till honom att det var okay. Jag frågade om hans fru hade någon olja eller hudkräm. Han hämtade en tub med hudkräm och två små handdukar, sedan satt vi och tittade på filmerna, vi kastade även ett öga ibland på varandra medan vi runkade våra insmorda stakar. Efter att det hade gått för oss båda så kändes det lite stelt, men det gick över och detta har hänt två gånger till sedan dess.

Våga prova, om man inte gillar rätten, säg nej nästa gång!

Toppen