Spelar längden någon roll?

G

Guest

Gäst
Tja är en kille på 18 bast som undrar
spellar längden någon roll :sleep:
Själv har jag 16*14 cm (lite tycker jag):(
man hör ju att tjejer vill bara ha långa och grova
är mäst orolig att min är förliten för att den ska vara något att ha.
Skriv vad ni tycker istället för att bara gå in och titta.

SOLO

Medlem
Finns ju olika storlekar på tjejerna med (olika trånga). Så har du en smal passar du med en trång tjej :p

16 cm ær normalt, det ræcker helt sækert :) Eller vad tror ni tjejer?

G

Guest

Gäst
tack solo för att du svara till skilnad som vissa andra som bara läser och sen går

MEHall

Ny medlem
Kön
Man
De e inte längden det kommer an på utan omkretsen, och det går alltid att fixa till ![^]

Meile

Medlem
Kön
Man
Och saken är jue den att stoleken spelar väl mindre roll (om inte grymt litten eller grymt stor) utan det som spelar någon roll är jue hur man använder den ;)

Och tjejers kön är i viss mån så omväxlande att storleken spelar mindre roll helt hypotetiskt...
Men som jag sa först kan du använda den som man ska så gillar dom den storleken man har...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det där är ju groteskt! Jag skulle aldrig sätta min kuk i en sån där pump, man riskerar ju att förstöra den, och hur kul skulle det vara?

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

L

LÅST

Gäst
Ellerhur Glimmer.
Jag tycker att de går för långt med det där.

Man ska skydda sin bästis!

KZ

G

G-mannen [adjö]

Gäst
16 x 14 låter väl hur normalt som helst. Jag ser det ju inte precis från tjejernas synvinkel, men det är många både i detta forum och på andra ställen som inte bekymrar sig särskilt. Var lyhörd för vad din partner vill - det är mycket viktigare än att du har en jätteapparat (eller pytte- dito) mellan benen.

agust

Ny medlem
Kön
Man
Jag har lite problem med storleken =/ många anser att den är för stor. När jag har mätt den så var den 23.5 cm lång och 18 cm i omkrets. skulle gärna minska den lite

kåting

Ny medlem
Kön
Man
Du kan vara helt lugn skalman1. Du har en kuk som är genomsnittligt lång och över genomsnittet när det gäller grovleken. Det innebär att ungefär hälften av killarna har mindre kuk än du. Och det vore ju märkligt om hälften av männen skulle ha en kuk som är för liten för att gå att använda. Så ta det lugnt. Att tillfredställa sin partner, oavsett kön, har mer med teknik, personlighet och liknande än storleken på kuken att göra.

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Skalman1, är en tjej med erfarenhet av kukar...Har varit aktivt sexuell sedan 10 år...och du verkar ha en alldelse underbar ungkuk:) Vad sugen jag blir...DU är helt nomal, lite över medlet;) ..skulle gärna lära dig ett och annat knep, sötnos...

Mitt tips..knulla, knulla och knulla....du måste lära dig använda din kuk...Du är 18 år, så utnyttja tillfället och spruta din säd i var och varannan kvinnas fitta....

G

Guest

Gäst
En sak är iaf säker att for stor kuk=problem, min enda erfarenhet (hittils) sa att hon fick ont av min kuk på 19x16,5 jag är ju trots allt bara 17 år. Det kändes dålgt när hon fick ont av den.

Så nästa gång tänker jag kåta upp tjejen lite mer så hon kan svälja hela kuken och njuta fullt ut av dess storlek ^^

Göraren och likasinnade - I tiden

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Ont av din kuk?

Blir så kåt av att läsa om era kukar, Skalman o göraren;)

göraren, jag skulle ta emot din kuk i min trånga fitta, kom!

/natacha

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
16*14 är ingenting du behöver oroa dig för! För det första är det tekniken som räknas när man har sex - inte storleken (antar att du hört den förr, hehe), men så är det verkligen. Och för det andra är din storlek helt normal.

errorisystemet

Ny medlem
Kön
Man
men längden å det spelar ju inte alltid roll... visst vissa tjejer vill ha korta vissa långa vissa grova elelr smala.. men jag tycker efter egen erfarenhet att killar med små kan andvända dem mycket bättre... frö dem med stora tänker som om det skulle va snoppen som gör hela arbetet så de gör bara så att de blir skönt för dem...
så jag föredrar mindre än stora...
storleken spelar asså ingen roll utan det är vad man andvänder den till ;)

Toppen