G
Guest
Gäst
det är fina ord från alla
Originally posted by natacha
Svar till Pudding; litet missförstånd tror jag - skrev att jag varit aktivt sexuell sedan 10 år, menade förstås sedan 10 år tillbaka: idag 24år-10år=14års ålder
...provade dock slick-lekar i 10-årsåldern, oskyldigt....
Mattsa1, har sagt det förut, men det tål att upprepas: "Size doesn't matter, it's the motion of the ocean"...
Göraren...runk one for me
Puss på er alla runkare och onanister, Natacha
Originally posted by varmt_kallvatten
Kul att läsa här och inser att dom flesta killa/män är riktiga svin. Och till dej Natacha, patetiskt att skriva som du gör när man har pojkvän, om jag nu har förstått rätt så har du det. Skaffa ett riktigt liv istället Puss till alla äckel här. FYFAN!
Den verkar vara i största laget, men jag tycker inte du har någon som helst anledning att minska den! Vare sig man har stor eller liten kuk är det viktigt med tekniken!Originally posted by agust
Jag har lite problem med storleken =/ många anser att den är för stor. När jag har mätt den så var den 23.5 cm lång och 18 cm i omkrets. skulle gärna minska den lite
Göraren och Runkaärskönt, tack för era underbara försvarstal! NI verkar båda vara vettiga, mogna, kåta och sexuella män! Mer sådant!