Jagsmakar smaskens.
Jag slickar altid i mig försatsen, så himla upphetsande! Sött, klibbigt och uppkåtande. Jag har väldigt mycket försats och runkar oftast länge, så man hinner ju få i sig en delGillar också att smaka sperma, både min egna och ibland andras. Mums!
![]()
Så härligt att långsamt bygga upp till en riktig urladdning av smaskig spermaFörbereder kvällens sprut. Smårunkar lite av o till.
Lite sexig info (or not), hur försatsen smakar kan man inte kontrollera, men hur sperman smakar så kan man. Sperman tar smaken av vad du äter, röker, snusar, dricker = Allt du får i dig (För fan, ät inte sparris). Jag har en bekant som är urolog och ni har ingen aning hur mycket frågor hon får om detta. Försatsen kommer från flera område i kroppen, men den stora (60%) påverkas av vad vi får i oss. 60 procent, kommer från sädesblåsorna. 30 procent kommer från prostatakörteln, drygt 5 procent från testiklarna. Bara lite osexig info ibland sprutande kukar och flygande vit sås![]()
Försats är gott, slickar alltid i mig min försats när jag runkarGillar försatsen,tar den på fingret och suger av det varje gång jag runkar.Sperman blir inte lika ofta men svår att smaksätta men helt ok att smaska i sig![]()
Tack, men det var länge sedan jag smakade på den (sög min egen kuk) men det kändes riktigt bra, men det går tyvärr inte längreSer onekligen smaskens ut...