Jag kan ibland bli otroligt kåt av att se en man spruta, helst irl men även på film.
Jag har i min ägo en gammal p-rulle, amatörinspelad, där det finns en scen där en man, lite småfet och skallig inte alls en sexatlet knullar en bystig kvinna och de verkar ha det verkligt skönt båda två. När han kommer drar han på äkta porrfilmsmanér ut kuken och sprutar över kvinnan. Och som han sprutar! Det kommer stråle på stråle hur länge som helst och när han är klar är hon kladdig från musen ända upp på brösten. Just den filmsekvensen tänder mig enormt!
För några år sedan hade jag en kk som tyckte om att runka när jag såg på. Ibland bara rakt av men ofta ville han att jag skulle vara fullt påklädd en av mina svarta dräkter jag har på jobbet och han skulle vara naken och stå framför mig och onanera. Det var urläckert att se hans upphetsning och hur han sprutade, ibland på mina ben eller på mina bröst när jag knäppte upp dräktjackan och höll fram brösten. När han var sådär jätteupphetsad kunde han leverera en försvarlig laddning.
En gång när jag var ute med två killkompisar och fiskade bevittnade jag hur en av männen runkade av sig en morgon när ha var ute och morgonpinkade. Jag smygtittade bakom gardinen och såg hur han snabbt och effektivt tog en morgonrunk och sprutade i ljungen – jag blev förstås skitkåt och smög mig till en orgasm under täcket en stund senare.