Låter underbart!!Idag på förmiddagen satt jag och surfade runt bland "Favourites" i profilen på Xhamster.com
Kolla gärna på nick Indulgence, om ni också gillar Girl/Girl.....
Jobbade långsamt med olja och kukring, med pungsträckare. Edge'ade och lät ollonet bli så där blodrött, med huden spänd som ett trumskinn.
När det inte gick att hålla emot längre, så provade jag att trycka ifrån varje sprut med buk- och bäckenmuskulatur..... tillbakalutad i kontorsstolen med kuken horisontellt riktad mot ansiktet.
* två beskedliga sprut till kalsonglinningen
* en mycket skön till bröstvårtehöjd
* en ändå skönare på hakan, stänk på glasögonen och i luggen
* två med lite gradvis avtagande känsla på bröstkorgen/magen.
* avslutningsvis några fjösiga som mest rann ur kuken
Totalt sett den skönaste runkorgasmen på rätt länge.
spruta sig själv i munnen det är mumsigt detLåter underbart!!
I ungdomen kunde jag liggandes i sängen ibland spruta upp i ansiktet vilket var riktigt härligt. Har alltid gillat känslan. På äldre dagar blir det att höra en liten halv bakåtkullerbytta för att pricka ordentligt. Också härligt men lite mer sällan som det lyckas bli av.
Å andra sidan gillar jag numera som mest när andra sprutar på mig hehe
mm, verkligen. Vill svälja någon annans satsspruta sig själv i munnen det är mumsigt det
Inga problem där, hans kuk är ju så stor att han lätt kan stoppa in den i ansiktet på sig själv.
Mmmm ... det skulle jag velat se.Var länge sedan jag sprutade mig själv i ansiktet. Fick en orgasm och tänkte väl att själva sprutet skulle vara helt okej. Men istället så kommer det ut ett sprut med riktig kraft som sedan hamnar i ansiktet på mig själv ❤
Brukar smaka ibland om jag är riktigt kåtGillar ni att svälja egen sperma också?
Underbart att spruta sig själv i munnen.Jag har en bokhylla med en urgröpning på ca 1x1 meter för tv-bänken. Nu är det några år sen, men tidigare kröp jag in där ibland och onanerade. När jag närmade mig orgasm klättrade jag med benen i taket av urgröpningen så att jag fick kuken ovanför mitt ansikte. Jag kom i mitt ansikte. Fick en del sperma i munnen, och svalde den.
Häftigt porrigt att smaka sin egen sperma.Underbart att spruta sig själv i munnen.
Undrar när man ska ta steget eller närmare bestämt suget för att låta någon spruta mig i munnen.Häftigt porrigt att smaka sin egen sperma.
En gång när jag låg i sängen och onanerade så plaskade det till på kudden bredvid mitt huvud när jag kom. Jag hade lika väl kunnat kommit i mitt ansikte.Inte ofta jag lyckats med att spruta så långt. Minns dock en gång när jag bodde på hotell och låg i sängen och tajade, då sprutade jag över huvudet och träffade väggen bakom sängen. Blev lite förvånad, men nöjd när det hände.