Fast jag har testat några gånger med några års mellanrum.. så inte så att jag "gör det" till vardagsOm du ångrar att du sprutat dig i munnen precis efter utlösningen kanske du inte skall syssla med den manövern! Varför gör du det?
Är den verkligen så stor? Eller är det trickfilmat? Jag skulle gärna ha en sådan.
Är den verkligen så stor? Eller är det trickfilmat? Jag skulle gärna ha en sådan.
Älskar att få sperma både över ansiktet och i håret.. Både min egen och andras, jag vet inte varför exakt men tycker det är extremt upphetsande! Var en kille som råkade spruta mig rakt i ögat en gång dock, det var ju mindre skönt. Jag fick gå runt med knallrött öga flera timmar efter...
Haha ja men exakt! Men jäklar vad rött det var!!!Oj då, var ju mindre bra. Antar då sa att du fått nån skit i ögat, och inte att en kille råka spruta mig i ögat haha
Ja verkligen, svider som in i helvete... Man blir rätt knäpp på det efter ett tag!Aldrig lyckats spruta sperma i ögat. Vad jag förstår skal jag tydligen vara glad för det då det tydligen kan svida eller? Tur man lärt sig sikta lite bättre än så...
Haha ja men exakt! Men jäklar vad rött det var!!!
Ja verkligen, svider som in i helvete... Man blir rätt knäpp på det efter ett tag!
Inte lätt när det är någon annan som ska sikta
Han ”heter” Titch Jones. Dyker upp i porr från typ 00-talet