Precis! Härligt att leka med sperman och slicka i sig. Också kul att testa med någon annans sperma, så om någon vill byta en välfylld kondom så hör av erFinns inget härligare än att spara några satser i frysen Tina upp och använda vid runklekar. Smörja in kuken, slicka i sig och svälja….
Samma här älskar smaka min efen sperma direkt vid sprut eller från kondom, men skulle jättwgärna byta spermafyllda kondomer?Precis! Härligt att leka med sperman och slicka i sig. Också kul att testa med någon annans sperma, så om någon vill byta en välfylld kondom så hör av er
Jag tycker det är ganska svårt att hitta rätt när man ska försöka spruta sig själv i munnenVarje gång jag kan runka ostört så brukar jag alltid spruta i min egen mun och svälja satsen
ja sperman är ju så underbar att sväljaGillar ni att svälja egen sperma också?
Så har man gjort många ggr, sprutat sig själv i ansikte o mun, o svaltja gör så här: lägger mig på rygg och benen upp på väggen, när ja kommer så trycker ja upp mig mot väggen så det droppar neråt. har dock inte lyckat träffa ansiktet, bara halsen.
Kan tipsa om att ligga horisontellt, lite i "nedförsbacke". Edga eller på annat sätt se till att du är maximalt kåt. När du skall spruta håller du kuken i löst grepp längs kroppen riktad mot ansiktet och fokuserar på att skjuta ut saggen med så mycket kraft som möjligt. Här hjälper du till och tajmar ejakulationen med kontraktion av musklerna i bål, bäcken och säte.Jag vet inte hur man ska göra för att lyckas spruta i ansiktet eller munnen när man har en liten kuk på 14cm å väger något för mycket. Tyvärr