Spruta i munnen

Ojjo

Ny medlem
Kön
Man
Är det farligt att spruta i munnen på sig själv?? Kan man bli sjuk! Om du har en bild på när du gör det eller en tjej får i sig skicka.

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag sprutar ofta mig själv i ansiktet och då slinker gärna lite sperma ner i munnen;) och nej, det är inte det minsta farligt:) (undantag om du har någon könssjukdom dock givetvis)

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Jag bruka spruta mig själv i munnen sär jag suger av mig själv och det e inte det minsta farligt bara jäklit porrigt :p[/size=3]

G

Guest

Gäst
Ja, man dö. Nävars med det är skillat att pricka munnen :)

Är det farligt att spruta i munnen på sig själv?? Kan man bli sjuk! Om du har en bild på när du gör det eller en tjej får i sig skicka.

spännande

Ny medlem
Kön
Man
Varför skulle det vara farligt med sin egen sperma? Jag resonerar så här:
Kanske hälften av tjejerna tar sperman i munnen då de suger av (av de erfarenheter jag har). Blir de sjuka? Nej! Blir tjejerna varnade för i alla sammanhang att ta sperma i munnen? Nej, bara om det finns könssjukdommar med i bilden.

Alltså det är bara att slicka i sig om man känner för det.

Tung i pungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det er sundt at sprøjte sig selv (og andre) i munden! Det er jo bare en omgang protein. Og det er et af kroppens vigtigere byggestene.

Sprøjt lystigt videre

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jadå. Visst är det farligt med att spruta i sin egen mun. Den allmänt avanserade processen för att lyckas sätter encymer i uppror med den främmande substansen (notera att detta gäller endast sprut. Annan form av intag är ofarlig). Detta resulterar i svullnader i mun, och om det når så pass långt, även i halls. Svullnaden skapar en permanent brist för syreintag, vilket i sin tur resullterar i långsam och plågsam död.

Nä, så illa tror jag inte det är. Det värsta jag kan tänka mig är om du siktar fel, då du kan bli blind till dess to torkat satsen ur ögat ;)

Krem

Ny medlem
Kön
Man
I snart 6 månader har jag kunnat suga av mig själv och numera är det bara undantagsvis som jag runkar på något annat sätt. Jag sväljer alltså flera satser i veckan och har aldrig märkt något negativt med det:p. Det är inte farligt.Både tjejen eller du själv som kille kan lungt fortsätta att ta sperma i munnen om det känns bra.

Toppen