Spruta på tjejens kläder

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
:pdu e blodtryckshöjande,, man blir lätt febrig av att läsa dina inlägg...;)

Originally posted by Rödluvan

Originally posted by FordFairlane
Som kille gillar jag att hjälpa till att slicka rent. :)

Hmmm, efter att ha blivit nersprutad skulle jag annars kunna tänka mig att bli fortsatt smekt, vart nu än satsen har hamnat någonstans. Bli smekt över mina bröst med den varma, härliga, kletiga satsen medan jag smeker mig själv, ja, det tror jag skulle funka för mig... Mums!!
:p

Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!

Kön
Man
Härligt scenario Rödluvan! Mer sånt, blir så kåt när du skriver "dirty" :p

Mmmmm, ett ställe att spruta satsen är ju över rumpan och ryggen. Jag kletar ut satsen över skinkorna med hjälp av kuken. Med flinka händer masserar jag in min stora laddning sats över rumpan och ryggen. Med kupade och spermakladdiga händer greppar jag runt brösten.....Mmmmm vilken skön fantasi, den skulle också funka för mig![^]

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Hmmm... intressant.... Får erkänna att jag en gång kladdade lite sperma på en söt tjejs balklänning... Hon stod i duschen (var på besök) och jag passade på att ge hennes klänning en lite fläck... Så himla upphetsande att hon gick omkring på balen senare med spår av...; )

Kön
Kvinna
Kan ju däremot hålla med om att det är upphetsande att bli nedsprutad när man är naken. Gillar att få det i ansiktet och ha det rinnande från kinderna ned över brösten.

Originally posted by Rödluvan

Har hänt att det kommit på mina kläder också, men jag kan inte påminna mig om att det någonsin varit den direkta avsikten att det skulle hamna där.

Att bli sprutad på, mycket upphetsande och skönt, så där härligt kletigt helt enkelt! Men på kläderna, jag vet inte. Gärna på min bara kropp så att jag kan torka bort det med händerna som jag sedan slickar rena. :p

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Originally posted by Maree

Kan ju däremot hålla med om att det är upphetsande att bli nedsprutad när man är naken. Gillar att få det i ansiktet och ha det rinnande från kinderna ned över brösten.

mer pulshöjande läsning...!

fucking for Chastity!

Kön
Man
Ja, härligt att läsa om tjejer som gillar att få satsen sprutad i ansikte och på kroppen...

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

Kön
Kvinna
Jag älskar bara det faktum att säger man till en kille att han får spruta mig i ansiktet så kan man nästan få honom att göra vad som helst. Och det är väl det som jag går igång på, att ni blir så fruktansvärt kåta bara man nämner det :p

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Jag älskar bara det faktum att säger man till en kille att han får spruta mig i ansiktet så kan man nästan få honom att göra vad som helst. Och det är väl det som jag går igång på, att ni blir så fruktansvärt kåta bara man nämner det :p

vi gör vad som helst?!?! bara vi får spruta tjejen i ansiktet..
det e väl så att vi/ jag e porrskadad:cool:

fucking for Chastity!

Nike

Medlem
Kön
Man

Om ni gillar att läsa..då skulle ni se mig i action! :p
Skulle jag mer än gärna! :p

Kan bara tala för mig själv, men visst är det så. Jag blir oerhört kåt av blotta tanken på att spruta tjejen i ansiktet :p Trevligt att du blir kåt, för att vi blir kåta på att spruta på tjejen (Den där meningen blev konstig, men hoppas du förstår :)).

Kön
Man

Om jag var kille skulle jag också gilla att spruta i ansiktet på tjejer (tror jag?) :p

Hi hi, kan tänka mig det!

heimat

Medlem
Kön
Man
Sprutade min tjej för första gången i ansiktet igår... nåja det var inte direkt meningen då tanken var att det skulle komma på brösten men var helt enkelt för upphetsad :) Mysigt e de iaf.

Toppen