Det kanske var mina inlägg ni syftar på. Hursomhelst så slutade jag att spruta varje gång jag knullade när jag var kring 23 år och har fortsatt på det viset hela livet. Nu är jag singel, men när jag är i ett förhållande så kommer jag ca 2-3 gånger i månaden högst, även om jag knullar varje dag.
Det har ett flertal fördelar. Jag kan hålla på länge, jag tycker om att fördjupa mig i knullandet. För en tid sedan hade jag ett förhållande baserat på sex och när vi träffades så var vi i den erotiska dimensionen i flera dygn i sträck. Avbröt för att äta, ta en kort promenad etc.
Det är också ett utmärkt preventivmedel, man slipper tjafsa med kondomer, kvinna slipper p-piller etc.
Njutningen minskar inte, tvärtom, den blir större. Efter en tid börjar man få mindre och större orgasmer utan sprutande. Man kan också träna sig till att vara i känslan nära orgasmen i timmar.
Metoden för att praktisera detta är att givetvis sluta komma så ofta och att träna med knipövningar 50-300 per dag. Antingen knipa länge varje gång eller snabba korta knipningar.Detta när man inte knullar eller har stånd. Under knull och runk är det bra att dra ut kuken eller sluta runka, ta ett djupt andetag, hålla det, pressa om ollonet och kuken eller trycka några fingrar in mellan pung och anus.
Det finns fler övningar och beskrivningar i litteratur om tantra och kärlekens tao etc
Det bästa är att kvinnor älskar dessa färdigheter, man blir ju som dom, kan knulla hur länge som helst.