Önskar så att detta kunde vara sant! Men tyvärr… är slutsatsen för mig (kanske funkar för andra) att dessa naturliga produkter inte hjälper särskilt mycket. Har testat det mesta genom åren, även likadan som denna, och även om det ger en liten ökning, kanske, så är det för mig försumbart. Inte i närheten av 4 gånger mer, vilket skulle vara en otrolig mängd för övrigt!
Pysslar man med träning så känner man igen ingredienserna i denna också och vad de gör för kroppen. Och visst, har du brist på något i kroppen så kan naturliga kosttillskott hjälpa till, absolut. Men är du fullt frisk och äter och dricker normalt kommer inga naturliga produkter göra att kroppen överproducerar. Möjligtvis blir du lite kåtare och blodtillförseln förbättras, och bara det kanske gör det lite skönare så du sprutar någon droppe mer
Tänk om jag fick en krona varje gång en tonåring köpte en testo-booster och trodde han skulle bygga massa muskler. Miljardär!
Men vad vet jag, det kanske är jag själv som är undantaget och det funkar för alla andra. Så testa och se själv. Spännande är det ju och hade det funkat för mig hade jag knaprat piller livet ut.
Är långt ifrån expert, men det är ju inga som helst farliga ämnen i denna. Så prova, och funkar det så grattis! Toppen!
Vore kul att höra fler erfarenheter!!