Sprutlängden, hur är det egentligen med den?

Kentha74

Ny medlem
För mig är det lite olika och jag blir sällan förvarnad heller, hände en lite komisk incident för någon vecka sedan då jag satt i soffan och onanerade, kollade på någon magisk amatörporr då jag känner att jag är på väg att komma och håller igen lite innan jag släpper ut satsen och jävlar vilket tryck jag fick och det hamnade både på vägg och tavla bakom mig. då jag bor med partner och hennes dotter fick man ju lite panik. men jag tror jag lyckades få bort allt. Det som är lite irriterande är att jag sedan typ tonåren försökt spruta mig själv i munnen utan att lyckas men hade garanterat lyckats med det denna gång. vore trevligt om man på något sätt kunde förutspå när utlösningen blir extra stark.
 

Sexasjua

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har alltid sprutat både mycket och långt. Mätte faktiskt för några år sedan, då blev det 3,15 m, men vet att jag sprutat ännu längre (dock utan att mäta). Nu är jag 56 år och sprutar fortfarande långt, även om trycket har bedarrat något.
Har väl ingen betydelse egentligen, men många brukar bli fascinerade
Kanske ska köra det som party-trick
 
Fast om man gör det för sig själv spelar det väl ingen roll hur långt man sprutar när det är så förbaskat skönt att göra det. Eller snarare det är skönt precis när man känner att nu skall jag snart spruta.
Det är klart att om man skall uppträda med ett runknummer på cirkus vore det viktigt att kunna spruta så där en 10 meter. Kanske rätt upp i publiken. :D
Freakshow?
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Varierar beroende på kåthet, hur länge jag runkat och när jag sprutade senast. Sprutar rätt ofta när jag ligger i badet och siktar då på munnen, har inte alltid längden i sprutat, men händer ibland och ibland når en del av satsen i munnen, underbart.
När jag var yngre så var du ju mera tryck samt större mängd.
 
Toppen