S
Sebastienne
Gäst
I min ungdom drog jag en Tarzan på toaletten på juristhuset i Sthlm. Strax innan hade jag mött Henning Sjöström (R.I.P).
Obs. Henning var inte orsaken.
Obs. Henning var inte orsaken.
Precis! Känner igen det fullständigt.Sängen, badkaret eller duschen är väl skönast men toaletten på jobbet är nog busigast. Inte för att det är en så skön plats men känslan när man är klar och kommer tillbaka till skrivbordet och man vet vad man gjort men ingen annan har en aning är obetalbar.
Håller helt med. Det känns busigt. Man undrar om det märks på en att man just haft orgasmSängen, badkaret eller duschen är väl skönast men toaletten på jobbet är nog busigast. Inte för att det är en så skön plats men känslan när man är klar och kommer tillbaka till skrivbordet och man vet vad man gjort men ingen annan har en aning är obetalbar.
Man brukar ju ha lite rodnad i ansiktet och på bröstet. Även ögonen kan vara glansiga…Håller helt med. Det känns busigt. Man undrar om det märks på en att man just haft orgasm
Jaa..tanken på att någon kvinnlig kollega förstår kittlarMan brukar ju ha lite rodnad i ansiktet och på bröstet. Även ögonen kan vara glansiga…
Sängen, badkaret eller duschen är väl skönast men toaletten på jobbet är nog busigast. Inte för att det är en så skön plats men känslan när man är klar och kommer tillbaka till skrivbordet och man vet vad man gjort men ingen annan har en aning är obetalbar.
Hihi. Så det kan bli. nej jag har inte knullat på min arbetsplats. Ännu.Ja, det gjorde jag ofta på jobbet jag var på förut. Blev alltid kåt av att smygtitta på mina kollegors urringningar. Stå lutad över dem medan de jobbade och titta ner . En av dem blev senare min kk så då behövdes det inte runka så ofta utan det knullades i varje skrubb/toalett istället he he.
Det var också en rolig känsla. Att smyga in tillsammans på en toalett och knulla och sen smyga ut igen. Inte alltid med så lyckat resultat eftersom det var en stor arbetsplats och många som ville komma åt toaletterna. Tror det längsta vi fick vänta ut en en kille utanför i nästan 45 min innan han gick till en annan toalett...
Jag har knullat flera ggr på min arbetsplats, både med en kollega och med den jag lever med. Så sexigt att göra det när det finns kollegor kvar på arbetsplatsen och det finns "risk" att bli upptäcktHihi. Så det kan bli. nej jag har inte knullat på min arbetsplats. Ännu.
"Besökte dig och kom" menar du?Har jobbat på en arbetsplats där jag oftast var ensam på kontoret, och har knullat med två tjejer som kommit med kontakt med på BC och besökt mej på jobbet. Båda två var i 35-40-årsåldern och jag var runt 60 när detta hände. Den ena av dom var otroligt högljudd och jag är helt säker på att hon hördes genom väggar och tak in till grannföretagen, men ingen av grannarna har kommenterat det.
Sen har jag knullat min fru liggandes på rygg på skrivbordet på ett tidigare jobb när hon kom och besökte mej en gång