När jag växte upp, hette stadens berömde husläkare Ljungström.
Vid varje läkarundersökning i skolan, skulle en viss rutin följas...
I denna rutin ingick lite klämmande på testiklarna samt ett omilt tillbakadragande av den lilla förhuden.
Ute i väntrummet rådde alltid en uppjagad stämmning över det faktum att någon skulle rota omkring i ens kallingar.
Då jag börjat sexan, minns jag att jag börjat söka njutning i att gnida upp Lille Vilde Ville till ett ihärdigt stånd och sedan pilla till en välbekant, darrande ilning gick genom min kropp.
Några dagar innan undersökningen började det pratas om att Ljungström
" runkade" kuken på de killar han undersökte....
Även om jag redan visste vad som verkligen avsågs med det, så började jag ändå tänka på vad som skulle hända om han VERKLIGEN hade runkat.
Dessa tankar satte igång mina fantasier...
Dessa fantasier drev upp blodtrycket i "Sir William" och kroppen darrade återkommande.
Dagen för Ljungströms rotande i pojkkalsonger kom till slut och jag var mest nervös för att få stånd redan innan han " runkat" mig...
Det blev min tur...
Efter att ha lyssnat på hjärta och lungor, kollat i ögon och hals, skedde allt fort....
Han drog ner mina kalsonger...
Jag höll andan...
Nu skulle det ske....
Blodet gjorde sig berett på att få fylla den lilla gosskuken med ungt, virilt blod.....
Plötsligt tar han tag om mina pungkulor....................MED DEN KALLASTE JÄVLA HAND JAG NÅGONSIN KÄNNT!!!!!!
Stenarna tog, blixtsnabbt sin tillflykt till ljumskvecken med en fart som bara anstår äventyrssporten bungyjumping.
Det förväntade ståndet försvann som en avlöning och kuken drog sig tillbaka så pass att läkarn fick stora problem med att kolla det lilla förskinn som inte redan gått i landsflykt.
Så NEJ....
Jag har INTE fått stånd på någon läkarundersökning.....