Härligt. Du får spela in dig själv så att du kan avgöra på egen hand.Jag är ganska högljud både när jag knullar och när jag onanerar. I alla fall om jag ska tro vad andra säger.
Jag är ganska högljud både när jag knullar och när jag onanerar. I alla fall om jag ska tro vad andra säger.
Härligt att stöna vid sex och onani. Underbart med någon som stönar lika skönt på andra sidan telefonen eller cammen!
Jag får pudla här.
När jag använder TENS så är jag inte i närheten av tyst, skriker rakt ut. Däremot är det nog inte några sexiga stön, låter nog snarare som jag blir misshandlad. Har testar fler gånger nu och senast komma jag på mig själv att både skrika och dräggla....
Vad är Tens?Låter ju härligt att du blir så kåt att du skriker och dräggla!
Spännande..El-onani, använder en såndär el-grej som normalt används för att minska smärta i ömmande muskler och liknande. Funkar tydligen för onani om man sätter padsen på rätt ställen.
Oj, det var intensivt! Lite som i Exorcisten.https://sv.xhamster.com/videos/sybian-morphs-crazy-slut-into-crazier-slut-1909500
Kan vara så att jag ser ut som hon när jag använder TENS. Inte min vackraste sida kanske