större kuk

niclasn

Ny medlem
Kön
Man
tjenare, jag undrar om det finns några tipps på vad man kan göra om man vill ha någon extra cm på sin mandom:p

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Det kan jag svara på. Gör inte ett jävla skit!:)

Förutom den där smått fanatiska metoden att när kuken e slapp dra sakta i den så man tvingar fram fler blodkärl o svällkroppar(???) vilket tar evigheter om det överhuvudtaget funkar, återstår då operation med en alldeles för hög risk för att det kommer gå rent åt helvete! Jo för blir det fel är det i det närmsta omöjligt att göra något åt det. Och vem orkar leva med en kuk som aldrig kommer att funka alltsedan man kom på den befängda idén?

Sen e det ju oftasr bara kukägaren som e missnöjd med sin stolthet.:)

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Den enda operationsmetod jag känner till är att man drar ut de svällkroppar som sitter inuti kroppen så att de hamnar utanpå. Det brukar medföra att kuken blir något längre men att man tappar styrseln på den helt och hållet. Knappast ett vettigt alternativ.

Du får göra som jag: Lär dig att bli nöjd med det lilla du har :D

adam

Ny medlem
Kön
Man
Det finns också en operation där man helt enkelt "drar ut" lite av den hårda biten som inte syns.
dock är det en mycket stor risk att bli impotent :p

MVH Adam of Gotland

el gardo

Medlem
Kön
Man
Läs Tao. Finns övningar där. Streching som ger resultat. Har inte stretchat så ota och fåttt någon cm på en månad eller så. Man kan fåå upp till 2,5 cm förlängning med den strechingen. Tao är underbar läsning.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Gå med i tråden som omhandlar penis streckaren, där killar har handlat penisstreckare för att få den lengre kuk. Någon av dom har fått längre kuk påstår dom:sleep::):pOm det hjälper med Tao metoden det undrar jag:sleep::p
Originally posted by niclasn

tjenare, jag undrar om det finns några tipps på vad man kan göra om man vill ha någon extra cm på sin mandom:p

Kåt runkare

Toppen