Det gör det så mycket skönareÄr det någon här inne som tycker om att stöna lite extra högt när dom onanerar??
Oja och skön njutningDet gör det så mycket skönare
Jag stönar högt alltid när jag runkarÄr det någon här inne som tycker om att stöna lite extra högt när dom onanerar??
Jag stönar när jag runkarHände nog i tonår utan man var medveten om det, när
Vid telesex och telerunk är det ett måste med höga stön och annatJag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.
Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!
Jag stönar ocksåSitter o stönar högt här nu när jag läser forumet....
Det låter gott, jag blir lite avis. Jag tänker på min kompis Christer, vi började en intim relation men hann inte utveckla den. Undrar vad han gör idag?Jag hade en telerunk-polare för flera år sen som ... han stönade inte direkt när vi runkade, men han vrålade så högt han kunde när han sprutade, länge! Han måste ha bott på landet med långt till närmsta hus.
Undrar hur han har det nu för tiden. Hoppas han runkar till porr just nu och vrålar skönt!
Det är skönt att stöna när man runkarÄr det någon här inne som tycker om att stöna lite extra högt när dom onanerar??
Ja det är upphetsande att höra skön kåtstönTycker det är upphetsande med folk som stönar högt
Är samma härNär jag är ensam hemma brukar jag stöna lite under runk, men mest ett högst stön när jag sprutar.
Och en del dirty talk kan det också bli
När man inte är ensam eller på en allmän toalett eller dyligt så gäller det att vara tyst
Ja, jag saknar honom. Mikael hette han. Det var så skönt att höra honom skrika och vråla!Det låter gott, jag blir lite avis. Jag tänker på min kompis Christer, vi började en intim relation men hann inte utveckla den. Undrar vad han gör idag?
Ja hehe läste tråden och njuter högljutt… håller med att det är svårt vara tyst när man njuter av runkSmåstönar när man runkar stönar högt när man kommer hör liksom till