stannat bilen för att runka?

masturbator

Medlem
Kön
Man
Hallå alla onanister:)

Tänkte bara fråga er om det händer/har hänt att ni åkt bil en längre sträcka och råkat bli kåta på vägen??

Har hänt att jag vid vissa tillfällen knäppt upp och börjat runka lite diskret där bakom ratten. Oftast har jag väl slutat innan jag sprutar, men några gånger har jag runkat till orgasm:p

Senast detta hände var sent förra hösten och det var både mörkt och kallt ute. Jag åker ofta på en slingrig 70-väg med lite avstickare på. Inte så vältrafikerad. Den här gången hade jag riktigt skönt med min kuk och jag kände att jag var tvungen att stanna när jag skulle runka av satsen. Svängde in intill vägen där det står nåt slags elhus(eller vad det nu finns i de där små husen) och gick bakom. Jag drog ner byxorna rejält så stjärten var blottad(kallt!) och stod nära intill huset. Drog på i nån minut innan jag la en ganska stor sats där på backen... Torkade av kuken lite snabbt och pep iväg inom loppet av några sekunder:)

Innan har jag aldrig gått ur bilen utan jag har lagt satsen i en servett där i bilen, men det var ju mycket skönare att stå utanför lite i smyg och runka! Inte för att risken var så stor att nån skulle kunna se mig där, men ändå.

Nåt jag är ensam om, eller har ni nån historia att dela med er av?

Kram o Hej!

onaneraeskönt

Aktiv medlem
Kön
Man
detta har jag gjort flera gånger :)
har stannat bilen på en parkeringsplats fullt med bilar och dragit ner byxorna i bilen och runkat tills man har kommit :D
har nog runkat överallt in public! brukar dra en snabbis på cykelvägen ibland, tar en minut typ innan man kommer, upphetsande som fan;)

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Detta har jag skrivit tidigare under Pinsamheter men det passar ju in att upprepa det i den här posten:

I somras när jag var ute och körde kände jag mig kåt och började smeka kuken utanpå byxorna. Det hjälpte naturligtvis inte så jag stannade i en parkeringsficka vid en sjö. Jag var ensam där. Jag gick ned till stranden och drog ner byxorna och tog fram den styva kuken. Började dra i den medan jag tittade ut över sjön. Bilar körde förbi på vägen men de hann nog inte se vad jag höll på med. Möjligen trodde de att jag stod och kissade. Så kände jag då den där ilningen i ryggraden och sperman sprutade ut och hamnade på en sten. I samma ögonblick hörde jag en långtradare bromsa in bakom mig. Jag hann precis torka av kuken med en pappersnäsduk och dra upp byxorna innan långtradarföraren kom emot mig. Jag satte mig i bilen och körde därifrån. Men såg i backspegeln att långtradarföraren stod och tittade på stenen där min sperma hamnat. Han måste ha undrat...

onaneraeskönt

Aktiv medlem
Kön
Man
jag har varit med om värre :D
en sommar var jag så jävla kåt att jag tog mig en avstickare från cykelvägen och gick in ca 20meter in i skogen, tog av mig byxorna helt och kallingarna och stod och runkade när jag helt plötsligt träffar på en man som är ute med sin hund, han ser ju självklart vad jag sysslar med och jag tar tag i mina kläder och bara springer därifrån :D

Corky

Medlem
Kön
Man
Nej jag har inte stannat bilen för att runka, men däremot runkade jag medans jag körde en gång.
Det var varmt och soligt och jag kände mig lite kåt. Hade bara shorts på mig så det var väldigt enkelt att ta fram kuken och börja onanera. Sakta upp och ner för att riktigt njuta...
Jag sprutade inte men lät den ligga framme ett tag sen jag slutat bara för att smeka den lite. Härligt, skulle vilja göra det fler gånger. Absolut!

Toppen