Stor klitoris

• Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Hej
Såg en P-rulle där en del av tjejerna hade en klitoris som i storlek var som en mini-penis.
Här är några bilder från filmen.

Klitoris

Samma Bild Annan Länk

Är detta möjligt ? Tjejerna verkar inte vara opererade utan det ser ut att vara äkta.
I filmen så runkas klitorisen som en liten penis.

Jag har varit med en del tjejer men aldrig träffat på någon med en jätte-klitoris snarare har alla varit som en liten ärta

Ni tjejer som borde veta det här bäst är det så olika storlekar på era klitorisar ?

Nyfiken och lite upphetsad av BigClit :oops:

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Är detta möjligt ? Tjejerna verkar inte vara opererade utan det ser ut att vara äkta.
I filmen så runkas klitorisen som en liten penis.

Tänk så lite folk vet...jag vet till exempel inte om dessa är opererade eller inte. Det tror jag iofs inte eftersom det är känt inom medicinen att det finns kvinnor med androgenitalt syndrom, vilken din beskrivning tyder på att tjejen hade. Kallas även hyperandrogenism och yttrar sig genom att clitoris är kraftigt förstorad och liknar en penis. Detta brukar upptäckas tidigt och behandlas med hormoner.

Om operationer vill jag bara säga att en skicklig plastikkirurg kan utföra ett könsbyte med så gott resultat att en gynekolog vid en yttre examination inte kan se att det är en person som tidigare varit man. Så lite man vet...

Hälsar Challe

B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Tack för informationen Challe!
Jag måste erkänna att jag inte är helt ovetande om fenomenet !
Ibland kan det vara bra att vara ovetande så att andra icke vetande får veta ;)

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tack för informationen Challe!
Jag måste erkänna att jag inte är helt ovetande om fenomenet !
Ibland kan det vara bra att vara ovetande så att andra icke vetande får veta ;)

Absolut, upplysning leder till goda saker!

/Challe

Jaana

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej
har inte själv så jättestor klitoris, men har en kompis som har en som är tillräckligt stor för att hon ska tycka att det är jobbigt iallafall, o den är inte i formen som den som du visat bild på.
Hennes är mera som en normal klitoris men sticker ut rakt fram, vilket inte är så jätteroligt kan jag säga.
Det är dessutom jobbigt med en sån klitoris för alla klitorisar är ju väldigt känsliga så vissa kläder kan hon helt enkelt inte använda.
Och då pratar jag om när den är vanlig, det blir ju såklart inte bättre när den eregerar.
Jaana

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej
har inte själv så jättestor klitoris, men har en kompis som har en som är tillräckligt stor för att hon ska tycka att det är jobbigt iallafall, o den är inte i formen som den som du visat bild på.
Hennes är mera som en normal klitoris men sticker ut rakt fram, vilket inte är så jätteroligt kan jag säga.
Det är dessutom jobbigt med en sån klitoris för alla klitorisar är ju väldigt känsliga så vissa kläder kan hon helt enkelt inte använda.
Och då pratar jag om när den är vanlig, det blir ju såklart inte bättre när den eregerar.
Jaana

Hoppas hon tar upp problemet med sin gyn-läkare. Det finns bra hjälp i dag för den som har dessa problem.

/Challe

Fittsork

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Hej
Jaana

Ja, det skulle hon verkligen ta upp med en gynekolog om hon stör sig.
Jag kan tyvär inte låta bli att säga att jag blir lite småkåt av det du skrev att hon inte kan ha vissa kläder för att klittan skaver mot dom. Om hon går hemma själv så kan väl inte det vara något problem. För då skulle det ju bara vara sjönt att det skaver så sjönt:p

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Att det "skaver" kan inte vara så skönt? Vet när jag har fått skavsår på min snopp (visserligen inte samma sak, men klitorisen är nog ännu känsligare?) då var jag inte speciellt kåt för den saken:unsure:...

wet_puzz

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag har inte jätte stor klitoris, men kompisen min har en väldigt stor, som en liten kuk[:cool:] men den er veldigt fölsam. jag suttate på den en gäng, hon fick orgasma med en gang:D vi är fremdeler kompisar, og gir hverandra orgasmar såm bara det:p härligt!:oops:

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
jag har inte jätte stor klitoris, men kompisen min har en väldigt stor, som en liten kuk[:cool:] men den er veldigt fölsam. jag suttate på den en gäng, hon fick orgasma med en gang:D vi är fremdeler kompisar, og gir hverandra orgasmar såm bara det:p härligt!:oops:

Häftigt! :oops:

Toppen