Stor kuk = mkt sprut?

bigswede

Medlem
Kön
Man
1. 40 bast
2. ca 18cm
3. ca 8-12 sprut, allt från 30cm till som rekord säkert 3-4 meter.
alltså helt olika från gång till gång, men helt klart är det som alla
säger att ju längre man laddar och ju kåtare man är desto större
sprut :)

"Vad är det för fel med Onani?
Det är i alla fall sex med någon man älskar"

Isdx

Medlem
Kön
Man
1. 27 år

2. 16,5 x 14 cm

3. Vanligen 1-2 kraftiga sprut ca 30-60 cm beroende på upphetsningen och hur jag håller kuken, resten rinner ut

----------------
[green]Runkar varje dag[/green]

mystompa

Ny medlem
Kön
Man
1: 22

2: 22cm lång, 16cm i omkrets

3: Jag sprytar rätt mycket och långt.
Brukar inte mäta hur långt jag sprutar men det är mycket och långt som sagt! lol:)

Jimpus

Ny medlem
Kön
Man
Ju mer tryck du pumpar upp desto mer kommer det och i högre fart/tryck, förutsatt att kroppen hunnit fylla upp lagrena sen förra gången, annars kommer det inte så mycket direkt!
Har kört tvärtomt så det inte kommer minsta lilla under samlag många gånger, man får jävla fin uthållighet då men det tar nån eller nåra timmars knullande/runkande för att få tomt i tanken så att säga...

Lev livet kort, men hårt!

torkel

Ny medlem
Kön
Man
Jag måste bara berätta en grejj apropå sprut! :) Tidigare har jag aldrig kunnat spruta utan det har bara droppat och runnit när jag kommit. Jag kunde för mitt liv inte fatta varför i hela friden namn jag inte kunde spruta! I april detta året kapade herr Urologen i stort sett all min förhud pga problem med den, dels att den var väldigt trång. Tiden gick och jag runkade inte på säkert fyra veckor innan operationsärren läkt och tråden lossnat. Så en dag när jag kommit igång med runkandet som normalt så är jag så där överkåt. Sätter mig ner som vanligt och drar igång. När jag känner att det börjar bli dags öppnar jag ögonen och kollar ner och.. Behold! För första gpngen i hela mitt 23-åriga liv sputar jag all världens väg! =D En sådan jäkla cool känsla och upplevelse! Kommer på mig med att jag sitter och skrattar högt för mig själv. Allt sedan den gången njuter jag ännu mer när jag drar fram och spelar på den ;D

pax345

Ny medlem
Kön
Man
*36 år
*18x12 cm
*3-4 sprut. Men det hänger väl mest på hur kåt man e! jag kan spruta och hålla stånd efter det gått om jag e kåt, spänner muskler i magen så står den som få!

Kön
Man
Sperman består i huvudsak av så kallad seminalvätska som produceras i prostatan. Det stämmer att ju längre tid man håller sig upphetsad, ju mer vätska bildas, helst bör man komma nära utlösning flera gånger men hejda sig i tid. Klarar man detta bör man få en ganska stor sats. Andra saker som styr mängden är hormoner, i synnerhet testosteron. Det finns en mängd preparat på marknaden som påstås stimulera spermaproduktion, men man bör nog ställa sig aningen skeptisk till dem. Annars bör man inte röka eller dricka så mycket kaffe. Drick mycket vatten. Enligt taoismen (gammal kinesisk religion) är det möjligt att få 21 sammandragningar av prostatan under orgasm, men personligen tror jag det är ytterst sällsynt. Själv har jag kunnat räkna till ett tiotal som mest. Det är också sällsynt att det verkligen kommer sperma under alla kontraktioner. Min penis är drygt 20 cm lång och 16 cm i omkrets och jag sprutar drygt en matsked. Som jag förklarat här finns inget samband mellan storlek och mängd, se bara på Max Hardcore - normalstor kuk, men en abnorm sats!

M D

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hej alla! Har varit medlem här för länge sedan, men sidan har gjorts om en del sen jag var här sist. Kollade faktiskt in sidan nu för att kolla om det fans några inlägg om just detta ämne. Har för det mesta sprutat ganska mycket, m3en faktiskt inte räknat antal och så. Men för ca ettt och ett halvt år sedan så kollade jag mycket på Newbienudes och fick kontakt med många där igenom. En stor grej där är att killar/tjejer vill att man ska spruta på deras flickvänners/sina bilder, vilket jag tyckte var ganska häftigt när man fick deras reaktioner senare. En gång var det en tjej som ville att jag filmade när jag sprutade. Vi hade kåtat upp varandra några timmar och till slut ville hon att jag sprutade. Jag ställde kameran framför mig ungfär 1,5-2 meter bort. Runkade och fick ett sånt mega sprut. Hon var aldeles till sig och menade att hon inte sett något likande för. Hon tyckte att jag skulle dela med mig til andra av denna filmen också. I stort sett alla jag skickade den till tyckte att det var helt enormt. Visst blir man mallig. Eftersom att det var film så kunde jag verkligen se hur många sprut m.m. det blev.

En av de killar som har sett filmen tyckte det var konstigt att jag sprutade så mycket därför att jag hade ganska normal stor pung. Han menade att storleken på pungen hade betydelse. Nu till mina svar på frågorna.

1. 37 år

2. 17 cm lång och 15 i omkrets

3. Normalt 9-10 sprut. Rekordet som är filmat 14 sprut vilka de 4 första kommer ca 2,5 meter 5-9 över en meter och de stista ca. halvmetern.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hej alla! Har varit medlem här för länge sedan, men sidan har gjorts om en del sen jag var här sist. Kollade faktiskt in sidan nu för att kolla om det fans några inlägg om just detta ämne. Har för det mesta sprutat ganska mycket, m3en faktiskt inte räknat antal och så. Men för ca ettt och ett halvt år sedan så kollade jag mycket på Newbienudes och fick kontakt med många där igenom. En stor grej där är att killar/tjejer vill att man ska spruta på deras flickvänners/sina bilder, vilket jag tyckte var ganska häftigt när man fick deras reaktioner senare. En gång var det en tjej som ville att jag filmade när jag sprutade. Vi hade kåtat upp varandra några timmar och till slut ville hon att jag sprutade. Jag ställde kameran framför mig ungfär 1,5-2 meter bort. Runkade och fick ett sånt mega sprut. Hon var aldeles till sig och menade att hon inte sett något likande för. Hon tyckte att jag skulle dela med mig til andra av denna filmen också. I stort sett alla jag skickade den till tyckte att det var helt enormt. Visst blir man mallig. Eftersom att det var film så kunde jag verkligen se hur många sprut m.m. det blev.

En av de killar som har sett filmen tyckte det var konstigt att jag sprutade så mycket därför att jag hade ganska normal stor pung. Han menade att storleken på pungen hade betydelse. Nu till mina svar på frågorna.

1. 37 år

2. 17 cm lång och 15 i omkrets

3. Normalt 9-10 sprut. Rekordet som är filmat 14 sprut vilka de 4 första kommer ca 2,5 meter 5-9 över en meter och de stista ca. halvmetern.

Glömde det viktigaste. Mina rekordsprut varar nästan i 15 sekunder....:p

G

Guest

Gäst
1. Ålder?
21 år

2. Kuksize? Längd o ev. omkrets.
längd 20 cm

3. Hur mkt kommer ni? Antal sprut o längd typ.
försats + 5-6 långa sprut

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en kille som tänder på riktigt feta spermasprut. De flesta som jag runkat med och som pumpat ur ordentligt har haft rätt stora kukar.

Hänger det ihop? Stor kuk = mkt sprut?

Vi kan väl köra en koll bland er här på sajten...

1. Ålder?

2. Kuksize? Längd o ev. omkrets.

3. Hur mkt kommer ni? Antal sprut o längd typ.

/ Tjatja
Runkgrabben

Vet inte men tror inte att det stämmer. Har en normal kuk och jag kan komma rätt mycket om jag är riktigt kåt.

1. 30

2. 15 lång och ca 14 bred

3. Brukar spruta en 5-6 gånger om jag är riktigt kåt och kan pumpa upp till 15 gånger.

Toppen