Storlek.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Fram till jag fyllde 60 för något år sedan, hade jag en erektion som mätte 15 lång, 14 runt roten samt runt ollonflänsen. En del synliga ådror deffat intryck när kåtheten stod på max. Har fått omdömet flera gånger att min ståkuk uppfattades som ganska grov med ett stort ollon. Kukskaftet var lätt roterat åt vänster, urinröret mynnade ut ca 40° i vänstervarv.

Anm. Funderade länge om det berodde på mycket runkande med vänsterhanden.... :eek:
En irl-kompis flabbade åt Scollios i kuken :):):)

I samband med påbörjad medicinering vid 60-årsdagen, drabbades jag av Gubbkuk, funktion av medicinering och ålder enligt min kvinnliga Husläkare; försämrad elasticitet i kapillärer gör bl.a att mindre mängd blod släpps in i min erektion och att blodkärlen inte förmår att hålla kvar blodet.
Resultatet blir en erektion som är någon cm kortare och mindre omfångsrik. Vänster rotationen har också försvunnit och ersatts av en rak erektion med lätt uppåtböjning. Svårighet att behålla erektionen stöttar jag upp med Sildenafil. Då blir min erektion riktigt hård och uthållig. Fortfarande deffad vid max kåthet, men mindre i volym.

Får naturligtvis låta mej nöjas med läget, men helt plötsligt har clip med 30-åringar blivit uppkåtande att kolla på.

Chattar gärna på temat på Skype: Indulgence62

Toppen