Jag frågade runt lite bland tjejer, dom sa ush bara av ordet string på killar. så bit i det sura äpplet om en tjej blir äklad för nu har du iallafall hört vad jag fåt höra
** Runka Alltid om du kommer till något nytt ställe om du har tid. **
Tror att det skiljer sig mycket mellan Syd -och Nordeuropa. Jag är en kille som bor i Spanien. Här är underklädsavdelningarna fyllda till 60 procent av boxerkalsingar och 40 procent av string när det gäller killar.
Själv använder jag i stort sett bara string. Skönast när det är varmt. De tjejer jag har mött tycker att det är snyggt på killar när han har en vältränad och fast rumpa. Den får gärna vara vackert solbränd oxå. Men det är inte alla killrumpor som passar i string, anser tjejerna.
Jag tror att stringkalsonger mer är ett sydländskt eller latinofenomen. När jag var i Sverige i somras hittade jag bara ett par string för killar på HM - och de var hemskt fula...
Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
Hm...jag har testat ett flertal gånger men tycker bara det skaver i röven. Fel sort kanske?! Jock-straps är skönare då. Vad har ni för märken på era string?!
Har du sex med båda könen har du fler att välja på!
Klart man använder string ibland. När man har lite halvtajta jeans är det jätte skönt att använda string. Själv köper jag string på uppercut. Annars är det boxer som gäller...
jag använder string ofta, håller med lasse, jätte skönt under jeansen, boxer som jag ofta anväder annars korvar sig bara, skit irreterande... String köper jag på nätet där det finns större sortiment... prova får ni se, jeansen sitter bättre..