Strul och bråk!

mrDallas

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er alla sköna onanister.
Nu är servern äntligen uppe igen.
Ursäkta allt strul men det har varit utanför min kontroll som webmaster. Nu är systemet hyggligt återställt men en del bilder och inlägg kan saknas på sina ställen.

Vi beklagar detta och hoppas att ni nu ska onanera vidare i vårt härligt självbefläckande forum.

//Webmaster

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kan man fakturera alla läkarbesök man har varit tvungen att göra pga abstinensbesvär[}:)]

Bluesman

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tack, Ni är förlåtna allt!
Jag trodde nästan att sajten var permanent nere, men har ändå
kollat om ni kommit tillbaks VARJE gång jag satt mig vid min hemdator.

Underbart, nu blir det trevligare och skönare stunder vid datorn igen.:oops:

L

Lastbryggan

Gäst
Tack, Ni är förlåtna allt!
Jag trodde nästan att sajten var permanent nere, men har ändå
kollat om ni kommit tillbaks VARJE gång jag satt mig vid min hemdator.

Underbart, nu blir det trevligare och skönare stunder vid datorn igen.:oops:

Ja, det har varit en jävla soppa, det gamla webhotellet som vi låg på tidigare har varit så under isen och när det började brännas och jag sa upp mina kontrakt med dem (31 oktober) så kunde tre av mina servrar "inte hittas" alls.

Den viktigaste delen i min verksamhet (lastbryggan.se) som gör att vi har möjlighet att exempelvis driva detta forum kostnadsfritt hade naturligtvis prio1 i flytten. Ny server till lastbryggan var inköpt redan innan flytt eftersom jag misstänkte att det skulle bli strul.

Servern som onanera.se ligger på idag är nyinköpt och problemet som gjorde att det tog tid innan vi kom online igen var att det gamla hotellet fick inte fram våra gamla maskiner med backuper o.s.v.

Jag har än idag inte fått tillbaka mina servrar och att vi ändå kunde komma upp med forumet igen beror på att vi lyckades återskapa en äldre kopia av alla filer tillsamman med en áktuell kopia på databasen.

Så mina vänner, jag är jätteglad att vi äntligen är på banan igen.
Detta jobb kan vi bl.a. tacka webmaster och det nya webhotellet för.
Keep up the good work!
// Mats

laroh

Medlem
Kön
Man
Wow, jag fick stånd direkt när jag upptäckte att det gick att logga in igen. Inte dåligt vad beroendeframkallande detta med onanera är.

D

Deleted member 51940

Gäst
hallå!
ja, det är verkligen roligt att det är igång igen!
Har verkligen saknat alla disskussioner och sköna inlägg!

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kommer det möjligtvis ett funktion så att man kan redigera sitt inlägg efter att man postat det, ifall man skrivit fel eller nåt? Har också problem med att byta avatar, men tack för att forumet är uppe igen i allafall.

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Kul att få vara tillbaka och skriva ner sina funderingar igen, grajt!

Puss & Kram vetja! ;)

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
trodde inte att jag var beroende, men , jag är visst det..
dock har jag inte alltid tillfälle att logga in varje gg jag sitter vid datorn..[^]

Toppen