Suga och slicka på pungen

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Vad säger ni om detta? Gillar ni när någon slickar och/eller suger på pungen? Och i så fall beskriv gärna lite hur, alltså gillar du typ lätta slick eller ordentligt sug på pungkulorna?

När jag var yngre älskade jag när tjejen sög på pungen och tog den ena efter den andra pungkulan i munnen och sög lätt på dem. Samtidigt som kuken runkades.

Numera är jag inte alls lika förtjust i det. Tycker mest det kittlar och känns obehagligt.

Vore kul att höra vad ni tycker!

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad säger ni om detta? Gillar ni när någon slickar och/eller suger på pungen? Och i så fall beskriv gärna lite hur, alltså gillar du typ lätta slick eller ordentligt sug på pungkulorna?

När jag var yngre älskade jag när tjejen sög på pungen och tog den ena efter den andra pungkulan i munnen och sög lätt på dem. Samtidigt som kuken runkades.

Numera är jag inte alls lika förtjust i det. Tycker mest det kittlar och känns obehagligt.

Vore kul att höra vad ni tycker!
Det är riktigt läckert att få testiklarna behandlade. Sugna eller masserade. En gång masserade en tjej pungen så jag kom utan att hon rört penis.

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att suga in en kula i munnen och leka med tungan!
Och att låta tungan börja bakom pungen, dra över pungen och ändå upp till ollonet, långsamt och blött.

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Hmm... bara om det är hårlösa och luktar Xerjoff Kampuchea Noir (2400 flaskan) typ (dyr parfym)... så det har hänt...
Ja fint ska det va! ;) Ska man suga kulor ska det vara med finess! Jag utgår från att det hela föregås av ett glas Dom Pérignon! (kan med fördel också användas till att rengöra klockspelet).

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar slickande och sugande av pungkulorna. Speciellt om hon också går ännu längre ned och slickar mellangården. Älskar den behandligen medan jag runkar.

D

Deleted member 70236

Gäst
Allt slickande och sugande är så skönt,får gärna fortsätta förbi mellangården också:p;)

Toppen