Svullen kuk + mindre friktionsskador

ScreamBrazil

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag är ny på forumet och har länge sökt efter en sida som helt hänger sig åt konsten att runka, så det är extra kul att vara här :)

Hursomhelst, för inte så länge sen gjorde jag upptäckten att längre runk ger oändligt mycket bättre orgasm och större utlösning än de 5-10-minuters sessionerna som jag hade haft regelbundet tidigare.

Problemet är att jag runkar så länge (runt en timme kan det bli) att jag får något som jag antar kan beskrivas som skavsår på penisen. Dessutom så svullnar den upp dagen efter. Jag hade två lång-runk på raken en gång och då bildades det till och med en sårskorpa. När den hade läkt så började jag igen och nu bildas skavsåret på exakt samma ställe igen :(, och givetvis har den svullnat upp.

Vad kan jag göra för att minska friktionen och få penisen att sluta svullna upp efter varje gång? Tvåla in händerna innan jag börjar? Tejpa/plåstra?

Är så frustrerande att behöva vänta en vecka innan jag kan göra det igen

ljubav

Ny medlem
Kön
Man
Tjena.
Jag känner inte igen mig i din situation.. Men jag föreslår att du ska använda glidmedel när du runkar. då blir det inte så "torrt". Har du provat med det?
Och dessutom blir det mycket skönare att runka med glidmedel, än om man bara runkar rakt upp och ner lixom..! :)

Sen kan du, efter att du runkat, smörja in kuken med nån hudkräm. Parfymfri. det borde också göra susen!

tjoo!

ScreamBrazil

Ny medlem
Kön
Man
Tjena.
Jag känner inte igen mig i din situation.. Men jag föreslår att du ska använda glidmedel när du runkar. då blir det inte så "torrt". Har du provat med det?
Och dessutom blir det mycket skönare att runka med glidmedel, än om man bara runkar rakt upp och ner lixom..! :)

Sen kan du, efter att du runkat, smörja in kuken med nån hudkräm. Parfymfri. det borde också göra susen!

tjoo!

Tack för svaret! :)

Har inte prövat med glidmedel än, men det låter ju helskönt så det får bli högsta prioritet! :) Finns det någon speciell sorts glidmedel som du kan rekommendera? Och var kan man köpa det (helst hyfsat diskret :))?

ljubav

Ny medlem
Kön
Man
ja du.. jag brukar köpa det på olika sexbutiker runt om i Stockholm.. Vart bor du då? Jag mena, om man bor i en liten ort, kanke man vill vara diskret... Det förstår jag. Men annars är Internet ett bra ställe. Det finnt en sida som heter lastbyggan. Men man måste ju oftast vara över 18 för att handla på internet, men det kanske du är.

ScreamBrazil

Ny medlem
Kön
Man
Jag bor i Trollhättan och vad jag vet finns det inge sexbutiker här. Hittar inget om det på Internet iaf.
Kollade in Lastbryggan och hittade ett glidmedel som heter Secret of Love. Funderar på hur många jag ska beställa, men en flaska (på 30 ml) kanske räcker länge?

ljubav

Ny medlem
Kön
Man
ta två flaskor. jag vet inte riktigt hur länge en flaska räcker.. men det var en ganska liten flaska det där, så ta två!

Lycka till!:)

ljubav

Ny medlem
Kön
Man
ja det där såg ju helt okej ut! :D då är det ju bättre att köpa det!
de flaskor som jag bukar köpa, ser nästan ut som shampoo-flaskor till formen:D kan dock inte kolla var det heter, för jag är inte hemma.. men kan skriva senare vilket jag använder! ;)

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag köper mitt xtra smörj på apoteket ca 45:- flaskan . DUREX HEAT. liten flaska visserligen , men väldigt kladdigt. Har dessutom den effekten att den är lite stimulerande/värmande. Finns nåt liknande från durex, som heter "tingle" men det har jag inte kommit över ännu.

ScreamBrazil

Ny medlem
Kön
Man
Jag köper mitt xtra smörj på apoteket ca 45:- flaskan . DUREX HEAT. liten flaska visserligen , men väldigt kladdigt. Har dessutom den effekten att den är lite stimulerande/värmande. Finns nåt liknande från durex, som heter "tingle" men det har jag inte kommit över ännu.

Durex Tingle verkar vara silikonbaserat, till skillnad mot vattenbaserat, och därför jobbigare att få bort. Men det kanske är värt det? :)

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
aha. Då fick jag en förklaring. Vissa leksaker mår bäst av vattenbaserat glidmedel & andra av silikonbaserat. Har du hunnit iväg till apoteket ännu ?

_härligt_

Medlem
Kön
Man
Hej ScreamBrazil!
Känner igne ditt problem...har blivit detsamma för mig ibland..när jag haft intensiva runkstunder! Jätte irriterande...
men kanske ska testa glidmedel..

Hör gärna av dig när du testat!

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Men om kuken i alla fall blir röd å fnasig som minkan bli så köp
Locobase Repair
Den finns på apoteket å reparerar just sånt på en dag sådär bara. Den e fet som 17 å prfymfri samt dryg.

Runka på! :p

ScreamBrazil

Ny medlem
Kön
Man
Men om kuken i alla fall blir röd å fnasig som minkan bli så köp
Locobase Repair
Den finns på apoteket å reparerar just sånt på en dag sådär bara. Den e fet som 17 å prfymfri samt dryg.

Runka på! :p

Åker och köper den snabbast möjligt imorgon! Kuken svider like hell just nu! :(

Hej ScreamBrazil!
Känner igne ditt problem...har blivit detsamma för mig ibland..när jag haft intensiva runkstunder! Jätte irriterande...
men kanske ska testa glidmedel..

Hör gärna av dig när du testat!

Will do! ;)

aha. Då fick jag en förklaring. Vissa leksaker mår bäst av vattenbaserat glidmedel & andra av silikonbaserat. Har du hunnit iväg till apoteket ännu ?

Nej, men får ta och göra det imorrn. Får se om jag får upp modet att köpa glidmedlet bara :oops:

G

Guest

Gäst
Du behöver ju glidmedel. Jag kör alltid med Liquid Silk. Stora pumpflaskor med nått vitt skit. Det e sval, krämig, hal jävla ren njutning på flaska. Blir hård bara av att tänka på flaskorna som jämt står redo på mitt skrivbord. :)

ScreamBrazil

Ny medlem
Kön
Man
ok, nu har jag prövat glidmedlet, och friktionsproblemen verkar som väntat ha försvunnit :) dock blir kuken fortfarande svullen dagen efter. nån som vet hur man kan undvika detta?

aknur

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag är ny på forumet och har länge sökt efter en sida som helt hänger sig åt konsten att runka, så det är extra kul att vara här :)

Hursomhelst, för inte så länge sen gjorde jag upptäckten att längre runk ger oändligt mycket bättre orgasm och större utlösning än de 5-10-minuters sessionerna som jag hade haft regelbundet tidigare.

Problemet är att jag runkar så länge (runt en timme kan det bli) att jag får något som jag antar kan beskrivas som skavsår på penisen. Dessutom så svullnar den upp dagen efter. Jag hade två lång-runk på raken en gång och då bildades det till och med en sårskorpa. När den hade läkt så började jag igen och nu bildas skavsåret på exakt samma ställe igen :(, och givetvis har den svullnat upp.

Vad kan jag göra för att minska friktionen och få penisen att sluta svullna upp efter varje gång? Tvåla in händerna innan jag börjar? Tejpa/plåstra?

Är så frustrerande att behöva vänta en vecka innan jag kan göra det igen

Vanlig olivolja är toppen! Glider skönt och smörjer samtidigt som det är bra för huden! Testa!

Toppen