Jag har hört att det ska gå att tänka sig till en orgasm eller utlösning.
Och då menar jag i vaket tillstånd.
Genom tankens kraft ska man kunna "komma" utan yttre stimulans.
Är det möjligt?
Och är det isåfall bara ett fåtal som kan fixa det?
Har försökt men dock utan resultat.
.......................................
Hände mig ofta i yngre år.
Var mycket hemma hos en kompis och hans tjej på den tiden då vi åt gott och kollade på porrfilm tillsammans.
Brukade gå på muggen efter en stund då ölen gjorde sig påmind, konstigt nog brukade jag efter det besöket ha ett par av hennes trosor på mig under byxorna
och när vi fortsatte tittandet på porrfilmen gjorde de stramande trosorna filmen och den pirrande förbjudna kännslan av att bära hennes trosor så att efter lite knipande kom jag i en skön orgasm utan att ha rört kuken, de orgasmerna var otroligt sköna, utdragna och eftersom jag inte ville bli avslöjad krävde det 100% koncentration på att låta det gå utan att det skulle märkas...Vet inte hur framgångsrik jag var i det men med orgasmerna hade jag framgång i alla fall!
Har idag lite skamkännslor över att jag lånade hennes trosor men får väll skylla på att man var ung kåt och lite berusad....även om det sissta varken gjorde till eller ifrån i mitt handlande men känns bra att skylla på! *L*
Men svaret på din fråga är att i alla fall fixade jag det men om det är vanligt vet jag inte! Ett litet råd är att när du har ditt stånd spänner du kuken eller kniper vet inte hur jag ska förklara det men i alla fall i en takt som du runkar ungefär på det viset funkade det för mig.
/TG