Jag har samma problem med mina fontäner...allt blir genomblött, handdukar, lakan inkl. madrassen...inget skoj att behöva tvätta efter varje knull..men nuförtiden försöker vi verkligen hålla inne kuken lr vad det nu är som används, då vi tröttnat rejält på allt blött. Pojkvännen har aldrig riktigt gillat mina sprut men nu har även jag blivit lite trött på dom
Om min fru kunde spruta så hade jag lätt tagit det i munnen och svalt! Älskar safterna från hennes sjöblöta fitta och borde gilla sprutet ännu mer. Tittar på en hel del klipp när kvinnor sprutar, kissar för den delen, och det är sällan män tar det i munnen och än mindre sväljer vilket är en skam.Många tjejer gillar ju att suga killar och ta manens sperma i munnen.
Men hur ligger det till med att män tar tjejens srut i munnen om hon nu sprutar?
Det måste ju finnas någon som gillar att göra det. Man kan ju knappast komma undan att få det på sig om hon låter det komma.
Faktum är att tösen min sprutar VARJE GÅNG hon kommer, och det är inga små fontäner heller. Nackdelen är att jag får byta lakan i sängen på tok för ofta. Jag funderar på att inhandla någon form av latextäcke eller liknande som är lätt att skölja av.
Faktum är att tösen min sprutar VARJE GÅNG hon kommer, och det är inga små fontäner heller. Nackdelen är att jag får byta lakan i sängen på tok för ofta. Jag funderar på att inhandla någon form av latextäcke eller liknande som är lätt att skölja av.