Erektionskillen
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Fan vad korkad jag känner mig nu, Du Snäckan är ju admin. har du inte tid du heller eller har jag missat något?
Problemet är att vi inte har någon admin som har tid för forumet.
Det var en galning som försökte spamma sönder forumet tidigare, därför stängdes möjligheten att registrera nytt medlemskap.
Om möjligheten öppnades igen, finns risken att galningen spammar sönder forumet igen. Då skulle vi inte ha något forum alls till slut.
Åh blir så trött på sånt där mjök!!, ursäkta mig Snäckis, men våran sk "adminpanel" väljer alltså att stänga möjligheten att kunna registrera ny medlemmar för att 1 spammat forumet? Nu för tiden finns många bra/intelligenta spamskydd som gör det otroligt svårt att kunna spamma. Sen varför inte utse någon med adminstatus med behörighet till forumet? En som är aktiv? hur jävla svårt är det!, nej istället låter vi stället förfalla....för att man inte har tid att vara här. Fan var arg jag blir rent ut sagt. Nu är jag så arg att jag får runka av mig ilskan..haha
Fan vad korkad jag känner mig nu, Du Snäckan är ju admin. har du inte tid du heller eller har jag missat något?