Tajt kort kjol?

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Många fina länkar til sajter med sexiga kläder. Har suttit och kåtat opp mig och fantisere om de kläderna på diverse personer tex sekretären på jobben mums:):p:)

Runkare

Kön
Man

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Japp, var inne och kollade en del på sajten, mycket som skulle funka på krogen, helt klart.

Nu, lite offtopic men jag ska försöka få resonemanget att komma ontopic: Var ute på stan och kollade kläder igår, i största allmänhet. Provade lite olika variantet och kom fram till att ingenting passade, hur f-n ska man se ut för att det ska passa egentligen?? För liten...:(

Så, men en babydoll när jag öppnar dörren inför spännande, heta besök, skulle det kunna funka?? Men rosa, är lite allerisk mot rosa, men det är klart, ska det vara så ska det väl vara!

Kön
Man
Rödluvan:

Både den svarta och vita är sexiga och snygga! Gillar mest den vita kombinationen, den skulle funka mycket bra om jag kom på besök hos en kvinna. Men den svarta är som sagt också snygg och sexig. Nä, rosa är inte någon "hit".

Menar du att du har för liten byst eller? Är det därför det inte passar? Hm, förstår att det är svårt. Det är klart att du vill att det ska sitta snyggt.

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Wankie:

Ja, jag gillade också den!!

runkaärskönt:

Hela jag är för liten (i alla fall enligt klädskaparna...), så det skulle nog se konstigt ut med d-kupa i vilket fall som helst...;)

Kön
Man
För liten hela du....ja då förstår jag bättre. Om inget passar så är det ju jättetråkigt! Man tycker ju att det måste finnas kläder för de som har mindre storlek på kroppen. Det finns ju storlekar för de som är riktigt stora.

Det kan aldrig gå fel vare sig du väljer den svarta eller vita, Rödluvan!

Ja just det, jag skulle ju dra min fantasi om uniformer. Men passar det här då (går utanför ämnet)?

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
H&M har kläder i alla möjliga, och omöjliga, storlekar, så det är väl inga egentliga problem. Kruxet kommer när jag vill köpa kläder för min ålder, 30+, och inte klä mig som en tonåring längre.

Är dessutom lite skeptisk till att köpa kläder som jag inte provat, och de kläderna som jag la in bilder på senast, ja de är från Bon'a parte, antar att de bara finns online.

Och runkaärskönt, jag ser inte problemet, starta en ny tråd eller hitta en tråd om handlar om fantasier!!;)

Kön
Man
Hm, jag känner igen klädesproblemet när man är runt 30 år. Man vill inte se ut som en tonåring men samtidigt inte heller för strikt och trist.

Kläder måste vara en av de svåraste artiklarna att sälja på Internet. Med tanke på det du skriver, att det inte går att prova och så kan man inte känna på materialet/kvalitén. Det är väl därför teknik och prylar dominerar online-butikerna.

Jo jag ska delge min fantasi men inte i den här tråden ;)

Jag som är "Platina Guru" borde ju ha mer fantasi än att fråga om ämnet passar i den här tråden [|)]

Toppen