FridaA
Medlem
- Ålder
- 37
- Kön
- Kvinna
* Jaha, så har man äntligen fått en liten bild av vad det är som börjar fylla ut min annars så smärta mage. Ett litet knytte, och mankunde se armar, ben och huvud hur klart som helst!
Barnmorskan på MVC: Och vem är fadern till detta lilla underverk?
Jag: Fadern är okänd...
Barnmorskan: Okänd? Hur menar du då?
Jag: Ja, inte vet jag vem det är. Då är han ju okänd, eller hur? (Jag kunde ju inte för mitt liv säga som det var eller hur?)
Barnmorskan: Jaha...Jaha...Men då får vi väl skriva här på blanketten...att...ehmm..ja, fader okänd?
Jag: Jo, jag sa ju de ju... *suck*
Barnmorskan: Men...du är helt säker då?
Jag: Näe, jag bara skojar...*suck*
Barnmorskan: Jaha, *nervöst skratt*, ja, men då så. Vad heter han då, ja fadern alltså?
Jag: *suck* Okänd!
Kan tro man skulle kunna sparka på tantan!! [}]
Tydligen är det så fortfarande i Sverige på 2000-talet, att det där med mamma, pappa, barn det bara är så och inget annat!
Mamma, mamma, barn är tydligen fortfarande helt främmande för dessa grånande, insnöade kvarlevor från 50-talet... [:0]
* Det är tydligen mina hormoner som gör att min sexdrift har ökat...
Innan var jag ju knappt kåt nästan 10-15ggr per dag...
Nu kan jag knappt bläddra i reklambladen för höst&vinterkläder för att det ska "rinna" till!
* Har bara gått up ca 7kg (ligger jag på 58 då...), så det ser ut som om jag inte behöver byta ut alla mina kläder innan snön faller...
* Sambon har redan börjat handla barnkläder...Behöver jag vara skrockfull?
* Bara tanken på att något så stort (som dom oftast är när dom är klara), ska pressas ut genom mitt lilla hål därnere, känns som man kanske skulle börja töja och bända redan nu i förebyggande syfte?
* Folk frågar om jag inte saknar att ha sex med män? Och hur tror du att jag blev gravid då?...*suck*... Näe, jag saknar väl inte mannen i den bemärkelsen, jag kan sakna personer isf...
* Jag kan vara rätt tjatig? (till och med jag själv tycker att jag börjar bli rätt....tjatig...)
Puss på er (ni som orkar läsa igenom allt dravel iaf!)
Barnmorskan på MVC: Och vem är fadern till detta lilla underverk?
Jag: Fadern är okänd...
Barnmorskan: Okänd? Hur menar du då?
Jag: Ja, inte vet jag vem det är. Då är han ju okänd, eller hur? (Jag kunde ju inte för mitt liv säga som det var eller hur?)
Barnmorskan: Jaha...Jaha...Men då får vi väl skriva här på blanketten...att...ehmm..ja, fader okänd?
Jag: Jo, jag sa ju de ju... *suck*
Barnmorskan: Men...du är helt säker då?
Jag: Näe, jag bara skojar...*suck*
Barnmorskan: Jaha, *nervöst skratt*, ja, men då så. Vad heter han då, ja fadern alltså?
Jag: *suck* Okänd!
Kan tro man skulle kunna sparka på tantan!! [}]
Tydligen är det så fortfarande i Sverige på 2000-talet, att det där med mamma, pappa, barn det bara är så och inget annat!
Mamma, mamma, barn är tydligen fortfarande helt främmande för dessa grånande, insnöade kvarlevor från 50-talet... [:0]
* Det är tydligen mina hormoner som gör att min sexdrift har ökat...
Innan var jag ju knappt kåt nästan 10-15ggr per dag...
Nu kan jag knappt bläddra i reklambladen för höst&vinterkläder för att det ska "rinna" till!
* Har bara gått up ca 7kg (ligger jag på 58 då...), så det ser ut som om jag inte behöver byta ut alla mina kläder innan snön faller...
* Sambon har redan börjat handla barnkläder...Behöver jag vara skrockfull?
* Bara tanken på att något så stort (som dom oftast är när dom är klara), ska pressas ut genom mitt lilla hål därnere, känns som man kanske skulle börja töja och bända redan nu i förebyggande syfte?
* Folk frågar om jag inte saknar att ha sex med män? Och hur tror du att jag blev gravid då?...*suck*... Näe, jag saknar väl inte mannen i den bemärkelsen, jag kan sakna personer isf...
* Jag kan vara rätt tjatig? (till och med jag själv tycker att jag börjar bli rätt....tjatig...)
Puss på er (ni som orkar läsa igenom allt dravel iaf!)