Tankar hos en kvinnlig pensionär

Granny

Medlem
Kön
Kvinna
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Som sagt
välkommen

Kika runt och hoppas du får finner njutning

"More to come...."
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Varmt välkommen!
Jag har alltid gillat att onanera, även om det är fint med sex med någon eller några andra också. Och då är det skönt med detta forum, där de flesta är väldigt trevliga, vänliga och kåta av sig.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Välkommen! Roligt med fler och nya perspektiv på onanerandet, hoppas att du kommer att få många sköna stunder.
 

storrunkan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hej där och hjärtligt välkommen!
Hoppas att du kommer att trivas och får många trevliga stunder . . .
 

Lisa trans

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan bara instämma i kören och välkomna dig till denna sajt. Du har en underbart sensuell profilbild som samtidigt är väldigt sexig. Underbart med kvinnor som du som tar för sig och visar att ålder är bara en siffra. Lycka till med ditt sökande.
Kram Lisa ❤️
 
Toppen