Tankar hos en kvinnlig pensionär

Nicke C

Välbekant medlem
Kön
Man
Hejsan.
Jag är en 65-årig kvinnlig pensionär som genom en vännina fick höra talas om denna sida. Eftersom jag levt ensam nu i ett år drygt har jag haft tid att känna efter vad jag längtar efter och det är att bli påverkad av vad andra skriver i olika sexuella frågor.
Jag har inte hunnit ”titta runt” så mycket ännu men jag hoppas att detta ska falla mig i smaken!
Tack ni som har hälsat mig välkommen!!! Det värmer mitt hjärta. Förhoppningsvis ska jag också, på sikt, kunna bidra mer aktivt här på sidan.
//Granny
Hej Granny och varmt välkommen hit. Hoppas att du ska trivas riktigt bra.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kul med nya deltagare. I synnerhet kvinnor. Vi är många som strävar efter en respektfull ton, även om samtalsämnena är explicita.
Bra att själv kunna välja om man blir uppkåtad av att skriva, snacka, camma eller ses irl.

Välkommen!
 

Granny

Medlem
Kön
Kvinna
Kul med nya deltagare. I synnerhet kvinnor. Vi är många som strävar efter en respektfull ton, även om samtalsämnena är explicita.
Bra att själv kunna välja om man blir uppkåtad av att skriva, snacka, camma eller ses irl.

Välkommen!
Hjärtligt tack :giggle:
För mig handlar det om, i första hand, chat för att eventuellt se om det leder till något mer (vilket INTE är prioriterat för min del).
 
Toppen