Telefonsex på 90-talet

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Långt före mobilerna, innan nummerpresentatörer, de flesta hade ett telefonnummer, som alla svarade på i hushållet
Få hade eget privat nummer, jag var en av de få. Det fanns förstås fler än jag som hade på skolan.

En av de snyggaste tjejerna på skolan, Isabella, vars pappa var nån höjdare på nåt företag, hade också ett privat nummer.
Hon var rätt kaxig utåt, hade liksom tagit sig rätten att vara det tillsammans med sina minst lika kompisar.
Ett rätt kaxigt gäng brudar som var väldigt nedlåtande mot alla, speciellt dem de inte tyckte var värda att uppskattas.
Nördar, fula, tjocka.......


Jag hade hamnat i samma grupp som Isabell på ett grupparbete, hon var långt mycket trevligare och definitivt smartare än det blonda intrycket hon gav. Högpresterande, hade hon nog hamnat under idag.

Så vi utbytte telefonnummer inom gruppen
Och insåg efter några möten att hon hade gett mig sitt "privata" och hon hade gett alla andra, precis som jag, sitt "hemnummer".

Vi hade inte så mycket att göra med varandra, vi jobbade på bra i skolan, löste uppgiften efterhand, hade kul, skrattade, småsnackade och det flöt på ganska bra.

Tills en kväll när jag stötte på ett problem och behövde verkligen ringa henne, lite halvsent dessutom (man ringde inte hem till folk efter kl 20, om det inte var panik..)


Vet inte varför jag blev nervös medan jag slog hennes nummer, mina handflator blev fuktiga.
Min tonårshjärna målade plötsligt upp bilder i min hjärna.
Hur hon faktiskt vissa dagar gott i tajt tunn tröja utan behå, hennes bröstvårtor hade den dagen eggat min fantasi
Hur tajta hennes jeans satt, hur de visade hennes perfekta päronformade fasta stjärt.
Hur tajt de jeansen satt i skrevet, knappt inte ens i närheten av kameltå, men tajt.
Hur gott hon luktade, fräsch, nyduschad, ibland något annat (troligen feromoner)

"Isabell!" svarade det i andra änden efter några signaler, nyfiket, blasé eller en blandning.
Fick tunghäfta, kunde inte säga något, min hjärna var helt tom, brukar inte bli det, inte ens med mycket snygga tjejer.
Jag fick bara fram en flämtning.

Tystnad i andra luren.
Kunde inte ens förmå mig att bara lägga på.

"Vem är det?" Trevande i hennes röst.
Väntan, jag kunde inte säga nåt, jag var paralyserad, min puls hög, händerna fuktiga, jag måste ha stönat igen.


"Men va fan!" nu var hon irriterad. "Är du sjuk i huvudet?"
"Är du pervers?" Nu var hon arg, arg på riktigt och jag fick motta en massa skäl och ilska!

Kunde inte förmå mig att lägga på och nu var det kört, jag kunde inte säga något..

Hon tystnade, lugnade ner sig.


"Jag ska berätta en sak för dig, dit sjuka fan!"
Hörde hur hon troligen la sig på sin säng, liksom flöt ner, från sittande på sängen till liggande med benen utanför sängkanten.
"Jag har bara en tunn t-shirt och trosor på mig..."
Svårt att inte flämta till.
"Gillar du det?" Hon hade lugnat ner sig, hon var stadig på rösten. Lite tystare.
Jag hörde hur det prasslade lite.

"Gillar du mina läppar?"
Nu var jag rejält förvirrad och min puls var hög, svårt att hålla styr på andningen.
"Gillar du att kyssat?" Nu var hennes röst lite djupare och tystare, hemlighetsfull.
"Ditt pervo!" Retfullt, lekfullt.
Jag hade fått ett rejält stånd. Det var tajt i mina jeans, släppte på livremmen och på några knappar, 501or.
"Ett finger på mina läppar, rör sig ner mot min hals." Fanns nåt lekfullt hos henne, hon njöt av att egga mig.
Det prasslade lite mer i luren och gissade att hon hade satt luren mellan axeln och örat.
Hörde hur hon flämtade till.

"Där finns en kille i skolan, han är så söt, vill kyssa honom..."
Hörde hur det smaskade lite luren.

"Jag suger på två fingrar, hans tunga.."

Lyssnade på ljudet. tänkte på hur hon låg där på sängen, i t-shirt som var så tunn att hennes vackra bröst avteckna sig, hennes bröstvårtor styva av pirret, trosor som satt åt över hennes vulva och venusberg, kanske t o m hade kasat upp mellan hennes perfekt formade skinkor.

Hörde hur hon flyttade sig, flämtade av rörelsen, bökade i andra änden.
"Ligger utsträckt på min säng, har väldigt lite på mig.." Hon var definitivt upphetsad nu. Hördes på hennes röst, på sättet hon uttryckte sig.
Jag smekte min hårda kuk ovanpå kalsongtyget.

"Du, pervo, mina bröstvårtor är styva, de vill att han, snyggingen i skolan ska leka med dem." Isabell gnydde nästan ohörbart.
"Skulle jag låta honom göra det?" Hon flämtade. "Skulle jag låta han få känna på mina bröst?"
Paus, bara våra andehämtningar

"Ska jag låta honom komma under min tröja?"
"Mhmmmm?"
"Går varje gång jag vet jag ska träffa honom utan behå!"
"Varje gång jag vet att han kommer att se mig har jag så tunna tröjor på mig så möjligt!"
"Mmmmmm..." Isabell var ordentligt upphetsad nu.

"Jag vet att han gillar det, han tittar, han stirrar inte, snyggingen är en bra kille."
"En gentleman, inte ett pervo, som du..."

"Trodd att du smeker din snopp nu." Hon ändra sig. "Din kuk!"
"Du smeker din kuk!"


Vilket var sant, jag låg nu med luren mot axel och öra, byxor och kalsonger låg på golvet och tröjan var högt uppdragen. Och ja, jag runkade min kuk sakta, vill inte missa ett ord, inte en flämtning eller nyans...
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Hmm..vid närmare eftertanke har jag ju pubbat en 60-talsskildring härinne (Nikolas & Nikolina)..ska leta upp den vad det lider men nu ska jag kolla ping pong..
 

AndLargbg

Välbekant medlem
Inte illa :)
Minns annars en tjej man hittade på heta linjen jag fick numret av. Hon kunde jag när som ringa och fråga vad hon hade på sej. Hon svarade på allt medans man runkade i andra änden :)
Sen hände det man ringde folk där man bor i liknande ålder och bara frågade "vad har du på dej". Dom flesta lade givetvis på nån blev arg men några svarade o ämnet gled ju alltid iväg till trosor och bh. Spänannde tider.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Isabellas röst hade ändrats, hon var modig, hon var kvinnlig, sinnlig.
Flämtningarna var mer påträngande, de kom från något djupt inom henne.

"Herregud, dit pervo, vill du ha mig naken!"
Hörde hur det prassla.
"Du är sjuk!" Hon var tillbaka i luren. "Jag ligger naken, tvärsöver min säng!"

Om jag inte hade stönat innan så fick de orden fått mig att flämta, att stöna.
"Jag ska leka med skolans snygging imorgon!"
Mer prassel och stön.

"Vill så gärna att han ska se mina bröst. Mina. Styva. Bröstvårtor. Genom min topp. Se hans min."

Hörde hur hon jämrade sig av lust, jag ville hur hela historien. Så jag drog ner på tempot på mitt egna runkande, försatsen hade gjort hela mitt ollon helt kladdigt. Var. så . Nära. Nu...

"Smeker mig nerför magen, ner mot min ....." Hon kunde inte hitta ordet, hon var kanske lite blyg.
"Jag är hårdhänt mot mina bröstvårtor!"
"Handen är snart på min....!" Återigen, paus." F i t t a!" Ett ordentligt stön. Det rådde inget var den handen hade landat. Kunde höra hur det plaska, kanske en illusion från min sida, men jag vill hur hör hon rörde vid sig själv.

"Pervo, jag har två fingrar i mig nu!" Hon viskade men lät bestämd, hon gillade att dela med sig av sin kåthet!
"Vill kåta upp skolans heting!"
"Vill att han ska längta efter mig lika mycket som jag längtar efter honom!"
Hennes andhämtning var snabb, jag såg framför mig i min fantasi hur hon låg tvärs över sin säng, snabbpullade, gnuggade sin klitta, drog i bröstvårtorna, fingerknullade sig själv.

"Ja. Ja. Ja.....!" Hon Försökte vara tyst, men hon var inte närvarande längre, världen utanför existerade inte längre.

"Sjuka pervo!" Flämtningar. "Jag finger k n u l l a r mig själv!"

Ett långt utdraget underbart stön, prassel, flämtningar. Ordlös tystnad, avslappning, tysta stön.


Plötsligt!

"Din sjuka pervo!" Hon försökte uppbåda något. "Ring a l d r i g mig igen." Hon försökte låta bestämd.
"Speciellt inte efter klockan nio, när jag är ensam på mitt rum!" Isabells röst lät bedjande.
"Jag kommer att ligga i trosor och topp då!"


Tystnad, som hon förvänta sig ett svar.

Klicket i mitt öra var så definitivt.
Men hade lindrats av ett. "Puss och hej!" innan...

Kort efteråt kom jag på min mage och över bröstkorgen, med Isabells stön ringande i mina öron
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det fanns fritt forum. Man valde tre nummer. Ett var 123 och ena 666. Träffade på en del. Hade telefonsex. Minns en gång, då jag, en kille till och en tjej var inne samtidigt. Tjejen berättade för oss, att hon skulle jobba på en sex linje. Ville testa oss två. Efter vi haft skön stund och sprutat. Så gav vi henne beröm och lycka till med sitt extra knäck.
 
Toppen