Telefonsex?

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Det funkar särskilt bra om bägge verkligen är into snuskigt kåtprat. Annars vette sjutton hur det skulle gå.

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
För ett par dar sen hade jag härlig tele-sex med en tjej jag kommit i kontakt med på detta forum. Vi höll på länge, länge innan vi båda kom i en gemensam orgasm. Definitivt en upplevelse utöver det vanliga...

<center>Om du läser detta så vet du att det är dig jag syftar på...
Du är bara sååååå mysig!
Längtar efter dig!
[red]Tack för att du finns![/red]

Och du... detaljerna stannar förstås mellan oss. Alltid gör vi väl någon nyfiken...</center>[/size=1]

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Tele sex e underbar då kan man snacka om sånt som gör en jätte kåt och sen få höra tjejen komma då man själv kommer underbar.
E ju e bra sätt att hålla igång sitt sex liv då man har sin partner en bit i från en.:)

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Har aldrig haft telefonsex... låter upphetsande faktiskt... borde testa nångång :cool:

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Har testat grymt skönt och upphetsande det gick för oss båda men det går ju inte upp emot äkta vara.;)

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft det två gånger med kvinnor. Den ena skrek nästan när hon kom, väldigt upphetsande. Har snackat om sex och runk med andra heterokillar också på fritt forum och hetsat varandra tills vi kommit. Rekommenderas.

Toppen