Telesex? (Rubrik av Snäckan)

swingers33

Ny medlem
Kön
Kvinna
Nope inte onanerat, men flera gånger har gubben börjat slicka mig mitt i allt om jag legat i sängen och pratat :)

Corky

Medlem
Kön
Man
Nej, men jag knullade med min tjej samtidigt som jag pratade med en gemensam kompis :D
Hon undrade vad vi höll på med :p

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har aldrig haft enbart telesex. Däremot har jag onanerat och pratat i telefon med en cyberkompis, samtidigt som han visade sig i cam;):p

Numera är den kontakten bruten, eftersom han föredrar yngre kvinnor. Men det var skönt så länge det varade...

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ja det har hänt. Men mest har det varit ren och skön telesex, med båda med på noterna:p

Det skönaste telesex jag haft var när jag och en cyberväninna först retades via msn och sen när kåtheten blev för stark skrev hon, "nu ringer jag upp dig!"
Vi hade då aldrig pratat med varandra. Och det blev inte mycket prat den gången heller;) Men oj vad vi båda kom

lost_in_space

Medlem
Kön
Man
Hade en period för några år sedan med mycket telesex. :p
Pratade med damer via chatt & gjorde sedan gemensam sak ;)
Tyvärr har det runnit ut i sanden. MSN (och cam) kan vara bra men då gäller det ju ändå att få kontakt innan på nått vis. [:cool:]
Otrolig upphetsande att höra en främling ligga & njuta. Blir kåt bara av tanken.

Gorman

Medlem
Kön
Man
.för ett antal år sedan hade jag och en tjejkompis ofta telesex, hon bodde 30 mil från mig och vi hade inga egna fasta relationer.
Det blev så att vi utvecklade en väldigt nära vänskap och vi hade ofta skön telesex, kvällstid oftast, Det var härligt att höra hennes flämtningar och rytmiska ljud.....vi är fortfarande goda vänner idag dock utan telefonens hjälp.:oops:

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkat ett flertal ggr när jag pratat i telefon med sambon utan att hon vet:p har märkt det nån gång iofs men oftast inte;)

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Har aldrig haft regelrätt telefonsex, däremot har jag en tjejkompis som en period brukade ringa mig när hon var full och på väg hem från krogen. Hon pratade inte bara om sex och sånt, men jag fick ändå alltid stånd och kunde så klart inte hålla mig från att runka.

En gång berättade hon om när hon blivit riktigt kalasfull och varit på vippen att ta med en annan tjej hem. Då sa jag till henne att tanken på henne med en annan tjej gjorde mig kåt. Hon tyckte att jag borde "göra något åt det" och jag sa att jag redan höll på. När hon lagt på den gången tog jag en bild på kuken och skickade till henne. Sen kom jag hårt och snabbt.

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Apropå telefonsex kommer jag att tänka på Babben Larsson. Ja, inte för att jag haft telefonsex med henne eller ens skulle ha lust att ha det utan för att hon sa:
- Jag har aldrig förstått det där med telefonsex. När man väl har fått in luren så hör man ju inte vad den andre säger.
:)

Toppen