The 40 year old virgin

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Klarsynt!

Om jag fattade inlägget rätt, var vederbörande inte ute efter ett förhållande, mer än en natt s.a.s.? ;)

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är ju det jag har försökt säga. Glimmer vill helt enkelt knulla. Åtminstone en gång. Till att börja med. Och jag tycker att det är rätt så. Men jag väntar på att Glimmer själv ska uttala sig i frågan.

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ju det jag har försökt säga. Glimmer vill helt enkelt knulla. Åtminstone en gång. Till att börja med. Och jag tycker att det är rätt så. Men jag väntar på att Glimmer själv ska uttala sig i frågan.

hehe han kanske är ute å knullar just nu?;);):cool:

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker heller inte att det finns någon som helst anledning att driva med någon här. Glimmer har ett, som han upplever, uppenbart problem, eller låt oss kalla det en utmaning. Då kan man hjälpa till eller hålla tyst.

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok, det var väl inte meningen att göra sig lustig på någons bekostnad. Men efter alla goda och förnuftiga inlägg i denna tråd är det ju en realitet.
Dessutom föreslog jag, i ett tidigare inlägg, boken "Konsten att få knulla".
MVH /reptilen

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag vill knulla, söker inte seriöst förhållande. Jag har ju inte fått "leka rommen av mig".

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
ugh ugh:eek:

Vet inte varför, men den här tråden verkar mer handla om hur neanderthalare gör allt för att få sticka sin kuk i vilken fitta som helst. Det finns horhus för sånt...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vadå, är det för mycket begärt att få knulla?

Det är knappast någon mänsklig rättighet att få knulla.

Det finns killar som kommer billigt undan genom att bjuda tjejer på några drinkar, för att få sticka kuken i deras fitta.

Jag tycker att de killar som betalar en hora efter hennes egen taxa är mindre svinaktiga.

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Lugn lugn... Snäckan har en poäng, för att knulla måste man vara två. Så vad det handlar om är att komma överens. Annars kan kan du ju lika bra gå och sticka kuken i ett kvisthål, om nu det räcker.

Att sitta och runka vid datorn och skriva kaxiga inlägg är en femma... att knulla är en helt annan. När man läser den här tråden kan man undra vad vissas favoritställning är. Vid datorn, runkande kanske?? ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Lugn lugn... Snäckan har en poäng, för att knulla måste man vara två. Så vad det handlar om är att komma överens. Annars kan kan du ju lika bra gå och sticka kuken i ett kvisthål, om nu det räcker.

Att sitta och runka vid datorn och skriva kaxiga inlägg är en femma... att knulla är en helt annan. När man läser den här tråden kan man undra vad vissas favoritställning är. Vid datorn, runkande kanske?? ;)

Tack SuperLasse:love:

Du har fattat vad det handlar om - men det visste jag hela tiden;)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Korrigering: Man lever TROLIGEN bara en gång ;):)

Inget fel att runka till porrfilmer, det gör jag gärna o så fort jag kommer åt.. :p Men jag förstår vad du menar.. Hmm, bästa svaren får du förmodligen av tjejerna. Alla tjejer är individer, det som passar den ena passar inte den andra..

Om du bor på en liten ort där "alla känner alla" o tjejerna är upptagna så tycker jag tamej fan att du ska fundera på att flytta.. Ett äventyr till en annan stad? Nytt jobb, nya tjejer? Där Glimmer trivs bäst... Det finns både knull och goa romanser där. Önskar dig lycka till i varje fall, hjälper gärna till med råd o dåd, hojta till broder och med-runkare! ;)

Va f-n kommer nicket "Glimmer" från förresten?

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Man lever bara en gång. Ska man gå genom det livet runkandes till porrfilmer?

Vem frågar du?

Dig själv?

Samhället?

Tjejer?

Jag trodde att du hade ett problem som du brottades med!

Jag hade tydligen fel!

Du har ett problem som du vill att någon annan skall lösa - eller hur?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Tänk vad lätt det skulle vara att få sex om man vore tjej. Jag får ju inte ens cybersex.

Mr_Love

Medlem
Kön
Man
Tänk vad lätt det skulle vara att få sex om man vore tjej. Jag får ju inte ens cybersex.

Jo, men nu är ju du född med en Y-kromosom, så du blir nog tvungen att gilla läget. Och varje gång en kvinna har samlag är ju en man inblandad, eller? (Beroende på definitionen av samlag).

Jag förstår att det känns tungt att vara oskuld vid din ålder. Men jag är ganska säker på att rätt sätt att hitta en tjej inte är att ingående beskriva dina onanivanor, din penis och dina porrfilmspreferenser på en internet sajt, så som du gör i din profil här på onanera.se.

Jag har haft relativt många sexpartners och flickvänner, och jag har främst träffat dem genom vänner eller genom kurser och fritidsaktiviteter. Men ibland också på krogen. Men om du vill träffa någon via internet så skriv in dig på en reguljär dejtingsajt, inte på någon knullsida. Oräkneliga människor söker kontakt via msn och spray och meetix och allt vad de heter.

Alltså, jag vet inte något om ditt liv i övrigt. Om du trivs med dig själv på andra plan borde det inte vara något oöverstigligt problem att gå ut på krogen (inte i din hemstad dock tydligen) tillsammans med någon polare och satsa stenhårt på att hitta en sexpartner. Men om ditt liv består av dina otaliga sexleksaker och dina porrfilmer borde du kanske tänka på att börja odla nya intressen samtidigt som du försöker träffa riktiga kvinnor istället för dem du ser på skärmen.

Jag tittar själv mycket på porr, så jag dömer inte någon för det, men jag tror det är lätt att fastna i porren. Kanske inte minst i din situation.

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
SuperLasse: Jo, jag bor på en liten ort där "alla känner alla". Men jag har arbete, så det är inte bara att sticka iväg.

Toppen