Tänk vad lätt det skulle vara att få sex om man vore tjej. Jag får ju inte ens cybersex.
Jo, men nu är ju du född med en Y-kromosom, så du blir nog tvungen att gilla läget. Och varje gång en kvinna har samlag är ju en man inblandad, eller? (Beroende på definitionen av samlag).
Jag förstår att det känns tungt att vara oskuld vid din ålder. Men jag är ganska säker på att rätt sätt att hitta en tjej inte är att ingående beskriva dina onanivanor, din penis och dina porrfilmspreferenser på en internet sajt, så som du gör i din profil här på onanera.se.
Jag har haft relativt många sexpartners och flickvänner, och jag har främst träffat dem genom vänner eller genom kurser och fritidsaktiviteter. Men ibland också på krogen. Men om du vill träffa någon via internet så skriv in dig på en reguljär dejtingsajt, inte på någon knullsida. Oräkneliga människor söker kontakt via msn och spray och meetix och allt vad de heter.
Alltså, jag vet inte något om ditt liv i övrigt. Om du trivs med dig själv på andra plan borde det inte vara något oöverstigligt problem att gå ut på krogen (inte i din hemstad dock tydligen) tillsammans med någon polare och satsa stenhårt på att hitta en sexpartner. Men om ditt liv består av dina otaliga sexleksaker och dina porrfilmer borde du kanske tänka på att börja odla nya intressen samtidigt som du försöker träffa riktiga kvinnor istället för dem du ser på skärmen.
Jag tittar själv mycket på porr, så jag dömer inte någon för det, men jag tror det är lätt att fastna i porren. Kanske inte minst i din situation.