runkaärskönt
Medlem
- Kön
- Man
Jag ser mest fram emot att onanera när jag kommit hem från jobbet. Då har det byggts upp kåthet hela dagen. Man har gått och sexfantiserat och tittat på kvinnor/tjejer på jobbet . Brukar oftast starta upp datorn och sitta och porrsurfa en stund. Sen när jag inte kan hålla mig längre så börjar jag onanera.
Visst onanerar jag på andra tidpunkter men bäst är väl "komma hem från jobbet-runken" [^] när det gäller till vardags. Om jag ska säga generellt så är jag klart kåtast när jag varit bortrest. Då måste jag alltid onanera när jag kommer hem för att lätta på trycket.
Jag ställer frågan till alla, både män/killar och kvinnor/tjejer:
Vid vilken tidpunkt på dan är bäst för att onanera (till vardags då man kommer åt att onanera hela tiden?)
Visst onanerar jag på andra tidpunkter men bäst är väl "komma hem från jobbet-runken" [^] när det gäller till vardags. Om jag ska säga generellt så är jag klart kåtast när jag varit bortrest. Då måste jag alltid onanera när jag kommer hem för att lätta på trycket.
Jag ställer frågan till alla, både män/killar och kvinnor/tjejer:
Vid vilken tidpunkt på dan är bäst för att onanera (till vardags då man kommer åt att onanera hela tiden?)