Tillbacka... :-)

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det stavas tillbaka.
så där....
nobody is perfekt :cool:

Jodå! Alla body is perfekt:cool:;):love:

Everybody heter det! Ni får ta och skärpa er med svenskan här...

Nej nej nej Herrmods. Nu får du allt gå på kurs.

Everyone heter det.

Du tänker säkert på every body – som det heter på svenska, när de sitter på tjejer...
[/quote]

Snäckan gick i min fälla! Tam-tam-ta-raa!

Everbyboby är ju inte svenska - snacka om ägd! Som vi ungdomar säger om tant Snäckan hajjar klyket, Som det hette när du var ung....

/C

PS
(Hermods heter det för övrigt, slog upp det på wikipedia eftersom jag inte hört talats om det förut och det visade sig vare en typ av brevskola (distansutbildning på moderna svenska) som fanns innan internet) Finns tydligen även nu, men som Liber-Hermods

DS

kille71

Medlem
Kön
Man
C´mon everybody! :D Hur skulle det vara om vi ägnade oss åt något seriöst istället, som att onanera!? ;)

Everyhopa heter det! :cool: Cum on everyhopa, let's fuck!

Kille71: tack för supercool formulering "Nobody is perfekt", den borde man ha som signatur, den e klockren! hahahaaa :):D

det var så lite så..... hahaha
nu tillbaka till onaniet som astryer föreslår :p

Ålder
56
Kön
Kvinna
Snäckan gick i min fälla! Tam-tam-ta-raa!

Det var länge sedan jag fastnade i den. Har du inte märkt det

Everbyboby är ju inte svenska - snacka om ägd! Som vi ungdomar säger om tant Snäckan hajjar klyket, Som det hette när du var ung....

Nu fåru kammare innan ja lackar ur asså. Du e ba rått slut i pallet? Fethaja att body e svenska! Så hare vare sen Hedenhös typ.

(Hermods heter det för övrigt, slog upp det på wikipedia eftersom jag inte hört talats om det förut och det visade sig vare en typ av brevskola (distansutbildning på moderna svenska) som fanns innan internet) Finns tydligen även nu, men som Liber-Hermods

Wiki e inte mitt plejs! Asså Herr mods! Om du ba, typ kan ba, chilla me tant Snäckan i stället… Då skulleru få lärare mer än modern svenska;)

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man

Hmm chilla med Snäckan...får mig osökt att tänka på chilimusslor...och musslor ger mig osökt associationer till intima kroppsdelar på kvinnfolk.

Så man kanske ska anta erbjudandet om att chilla lite med tant. Gäller bara att se till att man lär sig något matnyttigt och se till att man inte fastnar med chilin i musslan.

/C

Ålder
56
Kön
Kvinna

Hmm chilla med Snäckan...får mig osökt att tänka på chilimusslor...och musslor ger mig osökt associationer till intima kroppsdelar på kvinnfolk.

Så man kanske ska anta erbjudandet om att chilla lite med tant. Gäller bara att se till att man lär sig något matnyttigt och se till att man inte fastnar med chilin i musslan.

/C

Låter ju riktigt mumsigt:p Håller du med chilin så...

stingen

Medlem
Kön
Man
Apropå chili så hade en kvinnlig vän och jag en härlig middag med bl.a chili,
Det visade sig att den var ganska stark då vi gick till sängs och hon började pilla på sig själv.
Hon vart som bedövad efter som hon inte tvättat av sig riktigt ordentligt[:0].
Det slutade med att jag fick ägna lång tid till att använda mig av tungan:p, eftersom ingen mat får förfaras:D

Ålder
56
Kön
Kvinna
Apropå chili så hade en kvinnlig vän och jag en härlig middag med bl.a chili,
Det visade sig att den var ganska stark då vi gick till sängs och hon började pilla på sig själv.
Hon vart som bedövad efter som hon inte tvättat av sig riktigt ordentligt[:0].
Det slutade med att jag fick ägna lång tid till att använda mig av tungan:p, eftersom ingen mat får förfaras:D

Det låter helt underbart. Förväntningarna ökar... ;):p:p

Toppen