weider1481
Välbekant medlem
- Ålder
- 45
- Kön
- Man
Då är man tillbaka och jobbar i Norrköping. Kåtare och hårdare än vanligt, någon som kan hjälpa mig tömma? Någon som är sugen på en hård kuk mellan läpparna?
Vi hörs
Vi hörs
Jag tycker det varit ganska trevligt de gånger jag besökt Zin Rose i Norrköping, och börjar nu bli lite sugen snart igen, om någon vill göra mig sällskap dit någon gång under Februari ?Inte varit där än men haft ett par som skrivit att det dock är rätt sunkigt där.
Zin Rose i Norrköping är ett av mina favoritställen för "kuksnusk". För några dagar sedan satt jag där ca 3 timmar, och fick runka 4 andra gubbar till utlösning, och samtliga fick spruta mig rakt i ansiktet.Zin Rose är helt okej. Det är trevligt att sitta tillsammans och titta på porrfilm och runka.
De flesta på Zin är nog mellen 45-65, men ibland förekommer det yngre också.Måste ta mig till Zin Rose, är nog mitt närmaste ställe, blir ju sjukt sugen.
Är det blandade åldrar?
Jag var där i förra veckan, och fick 4 män att komma under en eftermiddag, säg gärna till om du vill ha sällskap på Zin-Rose.Zin Rose är helt okej. Det är trevligt att sitta tillsammans och titta på porrfilm och runka.
Det får bli framåt våren, när jag kommit hem från Thailand.Jag var där i förra veckan, och fick 4 män att komma under en eftermiddag, säg gärna till om du vill ha sällskap på Zin-Rose.