Dom är jättefina, tycker dom mer än väl duger -- dom är ju skitfina! Men jag fantiserar personligen nästan bara om tjejer i min närhet. Det måste vara ngn jag har kontakt med på något sätt. Gillar att fantisera om att ta tjejer jag känner bakifrån, gillar att tänka på deras vackra, runda rumpor som dunsar när man är bakom dom och ser ner, ser kuken glida in och ut när man knullar.
Det kan vara granntjejen, eller den glada sötisen i kassan på Statoil, eller vissa tjejer jag snackar med här, och det är tjejer i alla åldrar.
Jag e ju inte jätteung, men jag kan erkänna att jag skulle kunna fantisera om att knulla med Pernilla Wahlgren, hon är äldre än jag men väldigt sexig...
Är säker på att hon skulle vara grymt skön att knulla med, hon vet nog att njuta själv, ta för sig, och det skulle hon gärna få.
Men jag kan fantisera om yngre tjejer också, unga tjejer är förbannat söta. Åldern är inte så viktig, bara dom är vuxna tjejer och vet vad dom vill...
Håller f.ö. med Issa, är ju såklart upp till var och en, men alla tjejer duger för någon, och nästan alla tjejer duger för mig. Som runkobjekt i en tidning är det inte personligheten som går först, men som runkobjekt bland tjejer man känner är personligheten grymt viktig. Omöjligt att finna en otrevlig och snobbig/dryg tjej sexig, hur bra hon än skulle se ut skulle jag inte kunna tänka mig att sätta på henne - ingen chans. Inte ens som knulldocka att bara tömma sig i...