TIPS! Bättre än knulla!?

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Någon som kan vara ännu skönare än att knulla är att sätta på en kondom och sedan lägga tillbaka kuken i kalsongerna, knäppa byxorna och stoppa ner skjortan och allt. Sedan lägga sig på mage i sängen, krama kudden med armarna och jucka sig till en orgasm. Helt oslagbart skönt, jag lovar!!

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det där trodde jag var en tjejgrej.
Jag brukar ligga likadant på mage, ibland och lite glapack i trosorna med lite massageolja och sen rida på kudden.
Jag håller med, super skönt. Men om det är skönare än att ha "riktigt" bra sex vet jag inte om jag håller med om.........men det är helt ok.

Lina

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
Tack Lina för dina spännande inlägg! Du håller oss kåta och kokande...! Gladpack är sexigt! Vi är nog många som gärna skulle vilja hjälpa till att massera dig!

klahan

Ny medlem
Kön
Man
Kan I fortælle mig, hvad Gladpack er. Jeg kender ikke ordet på dansk.
Men jeg onanerer da også ogen gange uden hænder.
På stranden ligger jeg næsten altid nøgen - og det er ikke let at holde blikket fra pigerne. Får jeg stånd, kan jeg lægge mig på maven så pikken bliver klem mellem handduken og min mave. Hvis jeg klemmer her kan jeg onanere ved at spænde pubbocycæus rytmisk. Smtidig kan jeg med armene over kors diskret smeka min brystvorter en smule.
OK. det bliver lidt nasset med sperm på mave og handduk. Men bagefter kan jeg rejse mig om med handduken foran mig og gå i vandet. Så er jeg ren og pæn igen.

doktorn

Ny medlem
Kön
Man
Gladpack är en tunn plastfolie som man brukar använda i hushållet för att slå in mat och så.

// Doktorn

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
men hallao. Blir det inte lite kladdigt att sagga rakt mellan din mage och en handduk???

To masturbate is to live

Occy

Medlem
Kön
Man
klahan

Jeg skjønner du liker de danske pigerne , de ligner jo mye på både de svenske og de norske.....Det jeg er sjalu på er at jeg trur at danske piger "tørr" mere en norske og svenske .... de er mere "frigjorde"..... Jeg liker danske piger vældig gott....
( uskyld for at jeg skriver på norsk , men jeg kan ikke skrive dansk )

Some play hard to get , I play hard to want

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Ett annat bra tips för killarna är att ligga på mage med en eller två kuddar under bröstet, ta en tub glidmedel (ställden i en kvart i en kopp eller stort glas med kokhett vatten för en skönare effekt men se för guds skull till att den inte är för varm) häll en rejäl klick i händerna. Form sen händer till en muff (du kommer säkert på hur du ska göra) och sen in med ballen och jucka:) Grymt skönt, närmare känslan av ett riktigt samlag kommer man nog inte. Ett tips för alla oskulder med andra ord ;) Kan vara att lägga en handduk under dig också så du inte sädar ner sängen.

We drift deeper... Life goes on...

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Finns en annan go grej man kan göra. Om man kör ihop två sängar (har dubbelsäng med två 90cm maddraser i som det blir en glipa av) så lägger man sig så man får ner dicken imellan springan. Så tar man handen och knyter den runt penis (Det är själva muttan). Sen är det bara att köra. Jag brukar ha handen under så jag får satsen i näven. Skitgött. Jag tycker personigen det känns precis som man kommer i en flicka. Fast man bestämmer själv hur "trång" hon ska vara hehe.

Jag kom på Slapphänt :)

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Bamse-Mannen

Finns en annan go grej man kan göra. Om man kör ihop två sängar (har dubbelsäng med två 90cm maddraser i som det blir en glipa av) så lägger man sig så man får ner dicken imellan springan. Så tar man handen och knyter den runt penis (Det är själva muttan). Sen är det bara att köra. Jag brukar ha handen under så jag får satsen i näven. Skitgött. Jag tycker personigen det känns precis som man kommer i en flicka. Fast man bestämmer själv hur "trång" hon ska vara hehe.

Jag kom på Slapphänt :)

hahah, jag kommer förbi dig imorgon och provar denna teknik du..;)

Det vore väl trevligt..
Ring när du vaknat imorrn iaf..
Sov gott... :cool:

//// Emmet

spaceturner

Ny medlem
Kön
Kvinna
Går det utan kondom? Den metoden kostar ju PENGAR trots allt?

magnus00 skrev:
>Någon som kan vara ännu skönare än att knulla är att sätta på en kondom
>och sedan lägga tillbaka kuken i kalsongerna, knäppa byxorna och stoppa
>ner skjortan och allt. Sedan lägga sig på mage i sängen, krama kudden
>med armarna och jucka sig till en orgasm. >Helt oslagbart skönt, jag
>lovar!!

Goboy

Medlem
Kön
Man
Jag brukar vara helnacken. Lägger en kudde på sängen med något täcke under eller så trycker jag ihop kudden så att den blir tjockare. Lägger mig ner med kuken på kuden och jukar, alltså trycker och trycker på kuden med kuken. Får man till friktionen bra smeker det ollonet perfekt. Annars brukar jag ta en låda med massa datorpapper i och den springan som finns där lägger jag ett lakan i och för kuken ut och in som man gör när man knullar. Bara leta fram något med hål i som passa kukn och lägg något lakan i eller något och knulla på.

nightmare

Medlem
Kön
Man
Håller med bruckar också ha på en kondom o ligga naken i sängen o glo på någon härlig rulle:p och sen ligga på mage o jucka lite o ta någon kudde eller nått som jag har mellan magen o kuken o juckar på :p är så skönt. Bruckar ha i rätt mycket saliv i kondomen också så det blir kladdigt o fint :p sen blir det jättekladdigt hehe

bruckar också göra en lösfitta ibland av en vanlig handske och en gummihandske (sånadär tunna som läkare mm har) o så stoppar man bara in den i handsken o sätter någon gummisnodd runt så det bir lite mer tajt sen är et bara att knulla den är så skönt:p bruckar även ha en vattenflaska med mig ibalnd me varmt vatten så häller man i lite i handsken så känns den varm å våt o när man ligger på rygg o knullar den så rinner vattnet ut o det känns så skönt :p

åå va det är skönt me onani

Goboy

Medlem
Kön
Man
Glöm inte bort pungen och området där + området kring anus. Lägg något i kallingarna så att det smeker pungen och området där nere och anus. Stoppa ner något mjukt typ en nalle eller något. Annars sitt på några kuddar och gnid fram och tillbaka (så att du smeker där man ska trycka för att fördröja en orgasm). Underbart.

Ett annat tips är att vänta skitlänge med att runka. Till sist drömmer du eventuellt en härligt sexdröm och dom orgasmerna är härliga när dom väl kommer. Tänk på att hya riktigt varmt när ni runkar. Är det kallt t ex så krymper pungen ihops sig men är det varmt utvidgar den sig och man blir svettig om det är riktigt varmt. Har ni tillfälle att runka i en bastu så gör det. ;)

masugn

Ny medlem
Kön
Man
Runkar i bastun gör man ofta när man är ensam, även om det inte känns så speciellt extra. Har aldrig lyckats jucka till en orgasm ännu. Jag prövade nyss med kondom, och märkte att det var åt rätt håll. Det gäller bara att öva mer.

Toppen