Jag tänkte först inte ge mig in i tråden.
mina erfarenheter är ganska enkla som ni flesta redan förstått så vill varje tjej bli "slickad" på olika sätt.
Men ett par saker har jag lärt mig som funkar i alla lägen:
ta er ner sakta, jag börjar med att kyssa bröst, mage, navel, höfter, lår, insida av lår...
sedan ska man inte träffa med tungan det första man gör! det blir för intenssivt!
kyss hellre med läpparna först, sedan med tungan.
undvik klittan till en början, kyss & slicka runt om
kan man så lägg gärna en kudde under stjärten, öppnar upp mer & frilägger klittan som då får ligga fritt & bara svälla & mår "bra"...
kyss & slicka hela vägen från mellangården upp på venusberget, nafsa på insidan av låren, var lekfull & sök ögonkontakt ibland.
har du tur så kommer kvinnan händer och tar dig om huvudet & guidar dig lite, kanske med lite snack.
fingrar, jag hjälper till med dem ibland, då kanske ett finger som jag sakta låter glida in, sätter fingerblomman mot venusgrottan, vill hon ha mer trycker hon sig mot handen.
väl inne så kan man trycka lite mot g-punkten
om tjejen gillar analstimulans så gillar de att få en tunga mot stjärten med, lek hela vägen från stjärten & upp mot klitta & venusberg.
fingrar i stjärten, låt fingerblomman vila mot slutmusklen hon lär trycka sig emot när hon är redo, jag brukar ta ett finger i stjärten & trycka mot g-punkten, endast ett i stjärten för att det ska bli mer intenssivt.
ibland brukar jag fånga brösten med händerna, nypa i bröstvårtorn... men det är nog överkurs med starka armar & viga kvinnor...