Tips på leksaker.

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man
Har fått lite cash nu o jag tänkte att jag skulle införskaffa mig ett par kul Inte allt för dyra leksaker. Mest Sex leksaker som man har användning av i samlaget men också ngt som är till bara mig själv.

Någon som har ett bra tips? Prisklass ca 100-300 kr

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Har fått lite cash nu o jag tänkte att jag skulle införskaffa mig ett par kul Inte allt för dyra leksaker. Mest Sex leksaker som man har användning av i samlaget men också ngt som är till bara mig själv.

Tyvärr är det ju så att man inte får så värst mycket sexleksaker för 100-300 kr och svårt att veta vad för lekasaker du är ute efter när det är både til sex och egen tid;)

Bl.a
Penisring
Oljor
sexspel
lättast är väl att söka på div sidor som säljer sexleksaker

liten_o_stolt

Medlem
Kön
Man

Tyvärr är det ju så att man inte får så värst mycket sexleksaker för 100-300 kr och svårt att veta vad för lekasaker du är ute efter när det är både til sex och egen tid;)

Bl.a
Penisring
Oljor
sexspel
lättast är väl att söka på div sidor som säljer sexleksaker

True true.. Satt o kollade lite igår natt o jag hittade verkligen INGET KUL :S

Jag har provat penis ringar förut (kanske inte dom mest avancerade) men det kändes inget speciellt annorlunda. O så köpte jag typ... en LÅNG ring fast den va mer som en tube formad sak, med massa knotter på,,, den va totalt värdelös :S den bara åkte ner o klumpa ihop sig.

Kanske ska kolla upp om jag hittar ett trevligt Sexspel :p

Men lastbryggan hade dåligt med leksaker tyckte jag :S

Toppen