Tips på tävlingar eller lekar ...

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Absolut XD

Tror just dettta var en tävling i den där dokusåpan med porrskådisar. Den tjej som fick sin kille komma sist och den kille som kom först blev uttagen för eliminering från tvserien.
Låter bekant, men jag har ett minne av pengar...

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
”Sperma roulett” är beskrivet på annat ställe på onanera.se, sök på det! Det borde gå att variera den leken på fler sätt.
Annars håller jag med om både det önskvärda och svårigheten att få med tjejer i lekar. Har varit på klubb där männnen måste vara nakna medan kvinnorna kunde ha sexigt eller annat lätt och läckert på sig (dock inte ”full vardagsklädsel”) - dit kom också kvinnor utan partner och vågade släppa loss...

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Runka den mitt emot dig, sen flyttar alla ett steg åt höger var 5e minut. När man kommer åker man ut. Den som är sist kvar "vinner". När det är ojämna par så blir den som är utan runkad av de som åkt åt. ;)

Gillar dina förslag, riktigt sköna som satte igång fantasin, fast 5 min är kanske lång intervall i en så upphetsande situation

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Vad tänker du på som ska ta överhanden?
Jag tänker att en minut i taget, mellan att alla flyttar ett steg, funkar ett tag och det drar ut på det längre än om det är 5 minuter mellan flyttarna - men efter en stunds lek tar nog kåtheten över disciplinen i lekandet, tror i alla fall jag....

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag tänker att en minut i taget, mellan att alla flyttar ett steg, funkar ett tag och det drar ut på det längre än om det är 5 minuter mellan flyttarna - men efter en stunds lek tar nog kåtheten över disciplinen i lekandet, tror i alla fall jag....
Va? Skulle folk härifrån vara odisciplinerade i en seriös tävling? Det kan jag aldrig tro att det ska hända!

Toppen