Vem mer än jag är fullständigt fast på att titta på sin partner när hon tillfredställer sej själv?? ...njuter ni lika mycket genom att lyssna på henne/honom t.e.x i telefon?
Mmmm, jag kan gå igång något otroligt på att se en kille runka..eller höra honom i telefon..än bättre när det går för honom.. Att se det spruta eller höra honom stöna i telefonen är en höjdare
Att höra någons tunga andhämtning, hur hon närmar sig, hur orgasmen kommer.. Helt underbart med telfonsex. Lika härligt är det att bara titta på, då får man höra allt smtidigt som man ser hennes kropp röra sig och vrida på sig..
Jag minns en tjejsom jag dejtade för en tid sedan.. hon onanerade i smyg.. när hon trodde jag sov. Vi kände inte varandra särskilt väl eftersom vi precis träffats.. kändes extra härligt mycket p.g.a det..
Kämpade för att inte avlida, eftersom jag inte borde röja att jag var vaken och lyssnade.. ..men det är klart.. såg på henne med helt andra ögon morgonen därpå...
Att få se och lyssna på en tjej som tillfredställer sig själv... det är helt underbart. Om jag hör det över telefonen eller kan se det Irl kan inte riktigt jämföras heller. Det är 2 olika upplevelser. Över telefonen, så spelar fantasin in en del. Man lyssnar så noga man kan efter alla små ljud t.ex ett stönande eller ett litet "smaskande" ljud som sätter fart på fantasin. I Irl så har man ju mycket "gratis" så att säga, då kan man ju se precis vad som händer, känna doften av kåtheten, känna spänningen som byggs upp inför klimax och har man tur så får man vara med.