Så du sprutade först i henne, för att sedan direkt spruta igen över hennes bröst?Jodå den fantasien har jag har även gjort det på riktigt en gång, först fick jag ha sex med fästmön, medan hennes fästman runkade. Sedan jag kommit i fästmön tog fästmannen över medans jag runkade och sprutade på hennes bröst. Det skulle snart gifta sig med ville ha något extra innan gifte målet. Detta var länge sedan och det är fortfarande gifta och trogna mot varandra vad jag vet.
I min värld ett ytterst märkligt par som ville ha en annan man som knullade henne innan bröllopet. Då brukar man vara så förälskade i varandra att det inte är aktuellt med en extra man…Nja kanske inte direkt efter tog väl några minuter som jag runkade upp till ett nytt stånd, att se de två ha sex med min första sats som glidmedel gjorde att jag aldrig han slakna helt.
Idag hade det varit omöjligt men på den tiden hade man andra krafter.
Skryt eller hurI min värld ett ytterst märkligt par som ville ha en annan man som knullade henne innan bröllopet. Då brukar man vara så förälskade i varandra att det inte är aktuellt med en extra man…
Det ocksåJa, eller väldigt livlig fantasi som han presenterar här som sanningar...
Det är en härlig och upphetsande fantasi, har haft liknande med ett gift par för många år sedan där mannen ville se mig knulla hans fru medans han runkadeJag har en fantasi om att få vara med och titta på när ett annat par har sex och samtidigt onanera. Någon som har liknande fantasi?
Någon som har tid över skulle kunna samla hans bravader. Det blir nog världsrekord på alla områden.Ja, eller väldigt livlig fantasi som han presenterar här som sanningar...
Vore rena drömmenJag har en fantasi om att få vara med och titta på när ett annat par har sex och samtidigt onanera. Någon som har liknande fantasi?
Låter helt fantastiskt och underbartJag har sett par ha sex flera gånger och det är riktigt upphetsande. Dels på några klubbar, Amante och Wandas swing i Göteborg och Cityswingers i Köpenhamn. Och sen privat några gånger. Både knullat frun och sett ett annat par ha sex samtidigt och haft partnerbyte där en annan man knullat min fru när jag haft sex med hans fru. Också suttit bredvid och runkat medan frun haft sex med en annan kvinna. Sen har jag sett några par knulla på nakenbad
Det är underbart se och höra frugan bli knullad av andraJa absolute tanken gör mig jätte kåt att få sitta eller ligga alldeles bredvid höra hur de stönar och känna den kåta lukten av blöta kön se kuken in och ut i den blöta fittan så vill jag gärna runka oxå
Mmmm hade inte varit dumt att varit med där....Det är underbart se och höra frugan bli knullad av andra
Japp,Det är även underbart att runka "gubben" medan jag knullar frugan hans..Det är underbart se och höra frugan bli knullad av andra
Visst är det härligt...jag gillar verkligen att knulla med par!!!!Jag har haft sex med ett par regelbundet för några år sedan. Att titta på när dom knullade och samtidigt runka var en skön upplevelse, mannen gjorde likadant när jag knullade hans fru och han uppskattade det mycket att titta på.